63 Citazioni Inspiranti da Nelson Mandela

Citazioni Inspiranti di Nelson Mandela, Citazioni di Nelson Mandela, Nelson Mandela

Circa Quotes Inspiranti da Nelson Mandela

Nelson Rolihlahla Mandela (/ mænˈdɛlə /; Xhosa: [xolíɬaɬa mandɛ̂ːla]; 18 Lugliu 1918 - 5 Dicembre 2013) era un Sudafricanu anti-apartheid rivoluzionariu, statista è filantropo chì hà servutu cum'è Presidente di a Sudafrica da u 1994 à u 1999. Hè statu u primu capu di Statu neru di u paese è u primu elettu in a cumpletamente riprisentativu elezzione demucratica. U so guvernu cuncintratu annantu à smuntà l'eredità di apartheid affruntendu u razzismu istituziunalizatu è favurendu a razziale riconciliazione. Ideologicamente un Naziunalistu africanu e sucialistu, hè statu u presidente di u Cungressu Naziunale Africanu (ANC) partitu da u 1991 à u 1997.

Citazioni Inspiranti di Nelson Mandela, Citazioni di Nelson Mandela, Nelson Mandela
Fotografia di Mandela, presa in Umtata in u 1937

Parlante di xhosa, Mandela hè natu in u Thembu famiglia reale in MvezuUnione di Sudafrica. Hà studiatu drittu à u Università di Fort Hare e lu Università di Witwatersrand prima di travaglià cum'è avucatu in Johannesburg. Quì si hè impegnatu in anti-culuniale è a pulitica naziunalista africana, entrendu in l'ANC in u 1943 è cofundendu a so Lega di a Ghjuventù in u 1944. Dopu à u Partitu Naziunale's guvernu solu biancu stabilitu apartheid, un sistema di segregazione razziale quellu privilegiatu eben, Mandela è l'ANC si sò impegnati in u so rovesciamentu.

Hè statu numinatu presidente di l'ANC Transvaal filiale, crescente à a fama per a so participazione à u 1952 Campagna di Sfida è u 1955 Cungressu di u Populu. Hè statu ripetutamente arrestatu per sediziosa attività è hè statu prucessu senza successu in u 1956 Prova di tradimentu. (Citazioni di Nelson Mandela)

Citazioni Inspiranti di Nelson Mandela, Citazioni di Nelson Mandela, Nelson Mandela

Influenzatu da Marxismu, s'hè unitu in secretu à i pruibiti Partitu Cumunistu Sudafricanu (SACP). Ancu inizialmente impegnatu à prutestà senza viulenza, in associu cù u SACP hà cofundatu u militante Umkhonto we Sizwe in 1961 è hà guidatu a sabbutaggiu campagna contr'à u guvernu. Hè statu arrestatu è incarceratu in u 1962, è dopu cundannatu à a prigiò à vita per avè cuspiratu à rovesciare u statu dopu a Procès Rivonia.

Mandela hà servitu 27 anni di prigiò, spartuti trà Robben IslandPrigione di Pollsmoor e Prigione di Victor Verster. À mezu à una crescente pressione naziunale è internaziunale è e paure di a guerra civile razziale, Presidente FW de Klerk u liberò in u 1990. Mandela è de Klerk anu purtatu i sforzi per neguzià a fine di l'apartheid, chì hà purtatu à u Elezzione generale plurirazziale di u 1994 in quale Mandela guidò l'ANC à a vittoria è diventò presidente. (Citazioni di Nelson Mandela)

Citazioni Inspiranti di Nelson Mandela, Citazioni di Nelson Mandela, Nelson Mandela
Mandela è Evelyn in lugliu 1944, à a festa di nozze di Walter è Albertina Sisulu in u Centru Sociale Bantu Maschile.

A guidà a largu guvernu di cualizione chì hà promulgatu a nova custituzione, Mandela hà enfatizatu a riconciliazione trà i gruppi razziali di u paese è hà creatu u Cummissione Verità è Riconciliazione per investigà u passatu i diritti umani abusi. Economicamente, a so amministrazione hà cunservatu u so predecessore quadru liberale malgradu e so credenze sucialiste, introducendu ancu misure per incuragisce riforma agrariacumbatte a puvertà è sviluppà i servizii sanitarii.

À l'internaziunale, Mandela hà agitu cum'è mediatore in u Prova di bombardamentu Pan Am Flight 103 è hè statu secretariu generale di u Muvimentu Non Aliniatu da u 1998 à u 1999. Hà ricusatu un secondu mandatu presidenziale è hè statu succedutu da u so deputatu, Thabo Mbeki. Mandela hè diventatu un anzianu statale è si hè focalizatu nantu à a lotta contru a puvertà è HIV / AIDS attraversu a carità Fundazione Nelson Mandela.

Citazioni Inspiranti di Nelson Mandela, Citazioni di Nelson Mandela, Nelson Mandela
L'anziana casa di Mandela in a cumuna di Johannesburg di Soweto

Mandela hè statu un persunagiu cuntruversu per a maiò parte di a so vita. Ancu se critichi nantu u dirittu u hà dinunziatu cum'è un terruristu cumunistu è quelli nantu à u luntanu à manca Ghjudicatu troppu bramosu di neguzià è di cuncilià si cù i partigiani di l'apartheid, hà ottenutu l'acclamazione internaziunale per u so attivisimu. Ampiamente cunsideratu cum'è un icona di a demucrazia è ghjustizia suciali, hà ricevutu più di 250 onori, Cumpresu u Premiu Nobel pâ Paci. Hè tenutu in un rispettu prufondu in Sudafrica, induve hè spessu riferitu da i soi Nome di clan ThembuMadiba, è descrittu cum'è "Babbu di a Nazione".

Nelson Rolihlahla Mandela hè statu u primu presidente di a Sudafrica chì hè elettu in una elezzione democratica cumpletamente rappresentativa, co-vincitore di u Premiu Nobel per a Pace cun FW de Klerk, icona rivoluzionaria, anti-apartheid, è filantropu chì tutta a so vita hà dedicatu à a lotta per diritti umani.

Era fermu fermu quandu si tratta di uguaglianza razziale, di a lotta contru a puvertà è di a fede in l'umanità. U so sacrifiziu hà sappiutu creà un capitulu novu è megliu in a vita di tutti i Sudafricani è di u mondu, è per quessa, Madiba serà ricurdatu cum'è unu di i più grandi omi chì anu mai campatu.

Durante a so longa vita Mandela ci hà ispiratu numerose parolle di saviezza, chì fermeranu in i ricordi di parechje persone.

Citazioni Inspiranti da Nelson Mandela

  1. L'educazione hè l'arma più putente chì pudete aduprà per cambià u mondu.

Mindset Network u 16 di lugliu di u 2003 à Planetarium, Università di u Witwatersrand Johannesburg Sudafrica

2. Nisun paese si pò sviluppà veramente à menu chì i so citadini sianu educati.

A Rivista Oprah (Aprile 2001)

3. Una bona testa è un bon core sò sempre una cumbinazione formidabile. Ma quandu aghjunghjite una lingua o penna alfabetizata, allora avete qualcosa di assai speciale.

Higher than hope: una biografia di Nelson Mandela da Fatima Meer (1990)

4. Aghju amparatu chì u curaghju ùn era micca l'assenza di paura, ma u trionfu annantu à questu. L'omu curaghjosu ùn hè micca quellu chì ùn hà micca paura, ma quellu chì cunquista sta paura.

Long Walk to Freedom di Nelson Mandela (1995)

5. E persone curaghjose ùn anu paura di perdunà, per via di a pace.

Mandela: A Biografia Autorizata da Anthony Sampson (1999)

6. Hè megliu guidà da daretu è mette l'altri in fronte, soprattuttu quandu festighjate a vittoria quandu accadenu belle cose. Pigliate a prima linea quandu ci hè u periculu. Allora a ghjente apprezzerà a vostra leadership.

Una data cù fiascu! di Somi Uranta (2004)

7. I veri dirigenti devenu esse pronti à sacrificà tutti per a libertà di u so populu.

Kwadukuza, Kwazulu-Natal, Sudafrica (25 aprile 1998)

8. Cum'è l'aghju dettu, a prima cosa hè di esse onestu cun voi stessu. Ùn pudete mai avè un impattu nantu à a sucietà se ùn avete micca cambiatu voi stessu ... I grandi pacificatori sò tutti persone di integrità, di onestà, ma di umiltà. (Citazioni Inspiranti da Nelson Mandela)

Leadership Centratu in i Caratteri: Principii è Pratica di Leading Effettivu da Micah Amukobole (2012)

9. Un capimachja ... hè cum'è un pastore. Stà daretu à a banda, lascendu chì i più agili surtinu avanti, dopu chì l'altri seguitanu, senza capì chì tuttu u tempu sò diretti da daretu.

Long Walk to Freedom di Nelson Mandela (1995)

10. Ùn eru micca un messia, ma un omu urdinariu chì era diventatu capimachja per via di circustanze straordinarie.

Long Walk to Freedom di Nelson Mandela (1995)

11. In i paesi induve persone innocenti morenu, i dirigenti seguitanu u so sangue piuttostu chì u so cervellu.

U Serviziu Biograficu di u New York Times (1997)

12. Ci hè qualchì volta chì un capimachja deve spustà davanti à a banda, andà in una nova direzzione, cunvinta chì dirige u so populu per a strada bona.

Long Walk to Freedom di Nelson Mandela (1995)

13. Perchè esse liberu ùn hè micca solu di caccià e catene, ma di campà in un modu chì rispetta è aumenta a libertà di l'altri. (Citazioni Inspiranti da Nelson Mandela)

Long Walk to Freedom di Nelson Mandela (1995)

14. Ùn ci hè micca una caminata faciule per a libertà in ogni locu, è parechji di noi duveranu passà per a valle di l'ombra di a morte una volta è l'altra prima di ghjunghje à a cima di a muntagna di i nostri desideri.

No Easy Walk to Freedom (1973) di Nelson Mandela

15. U soldu ùn creerà micca successu, a libertà di fallu serà.

Surghjente scunnisciuta

16. Mentre surtia da a porta versu a porta chì purtaria à a mo libertà, sapia chì s'e ùn lasciava micca a mo amarezza è l'odi, seraghju sempre in prigiò.

Quandu Mandela hè statu liberatu da a prigiò (l'11 di ferraghju di u 1990)

17. Solu l'omi liberi ponu trattà. Un prigiuneru ùn pò micca firmà cuntratti.

Ricusendu di pattighjà per a libertà dopu à 21 anni di prigiò, cum'è citatu in TIME (25 ferraghju 1985)

18. Ùn ci hè nunda di libertà parziale.

Surghjente scunnisciuta

19. A libertà ùn averebbe sensu senza securità in casa è in carrughju. (Citazioni Inspiranti da Nelson Mandela)

Discorsu (27 aprile 1995)

20. A nostra sfida più impurtante hè dunque di aiutà à stabilisce un ordine suciale induve a libertà di l'individu significerà veramente a libertà di l'individuu. (Citazioni Inspiranti da Nelson Mandela)

Discorsu à l'apertura di u parlamentu sudafricanu, Cape Town (25 di maghju 1994)

21. Un omu chì caccia a libertà di un altru omu hè un prighjuneru di l'odi, hè chjosu daretu à i rigali di u preghjudiziu è di a mente stretta. Ùn sò micca veramente liberu se stò pigliendu a libertà d'altru, cusì sicuramente quant'è ùn sò micca liberu quandu a mo libertà mi hè stata cacciata. L'oppressi è l'oppressori sò arrubati di a so umanità.

Long Walk to Freedom di Nelson Mandela (1995)

22. Se vulete fà pace cun u vostru nemicu, duvete travaglià cù u vostru nemicu. Dopu diventa u to cumpagnu.

Long Walk to Freedom di Nelson Mandela (1995)

23. Mi piacenu l'amichi chì anu menti indipendenti perchè tendenu à fassi vede prublemi da tutti l'anguli.

Da u so manuscrittu autobiograficu impubitu scrittu in u 1975

24. Ognunu pò alzassi sopra à e so circustanze è uttene successu se sò dedicati è appassiunati à ciò chì facenu.

Da una lettera à Makhaya Ntini nantu à u so 100esimu Cricket Test (17 Dicembre 2009)

25. Ùn mi ghjudicate micca da i mo successi, ghjudicate mi per quante volte sò cascatu è aghju risuscitatu di novu.

Estratti di un'intervista per u documentariu 'Mandela' (1994)

26. Un vincitore hè un sognu chì ùn cede mai. (Citazioni Inspiranti da Nelson Mandela)

Surghjente scunnisciuta

27. U risentimentu hè cum'è di beie velenu è dopu sperendu chì uccida i vostri nemichi.

Bottom Line, Persunale - Volume 26 (2005)

28. Odiu a discriminazione di razza più intensamente è in tutte e so manifestazioni. Aghju cummattutu tuttu durante a mo vita; A lottu avà, è a faraghju finu à a fine di i mo ghjorni.

Prima dichjarazione di a corte (1962)

29. Rinnegà à qualsiasi populu i so diritti umani significa sfidà a so stessa umanità.

Discorsu in Cungressu, Washington (26 di ghjugnu, 1990)

30. Quandu un omu hà fattu ciò ch'ellu crede esse u so duvere per u so populu è u so paese, pò ripusà in pace.

In una intervista per u documentariu Mandela (1994)

31. Quandu e persone sò determinate ponu superà qualcosa.

Da una cunversazione cù Morgan Freeman, Johannesburg (Nuvembre 2006)

32. Duvemu aduprà u tempu cun prudenza è capì per sempre chì u tempu hè sempre maturu per fà u dirittu.

Una data cù fiascu! di Somi Uranta (2004)

33. A buntà di l'omu hè una fiamma chì si pò piattà ma mai spegne. (Citazioni Inspiranti da Nelson Mandela)

Long Walk to Freedom di Nelson Mandela (1995)

34. Superà a puvertà ùn hè micca un compitu di carità, hè un attu di ghjustizia. Cum'è l'esclavità è l'apartheid, a puvertà ùn hè micca naturale. Hè fattu da l'omu è pò esse superatu è sradicatu da l'azzioni di l'omu. A volte cade nantu à una generazione per esse grande. TU pudete esse quella grande generazione. Chì a to grandezza sbuccia.

Discorsu in Trafalgar Square in Londra (ferraghju 2005)

35. In u mo paese andemu prima in prigiò è dopu diventemu Presidente. 

Long Walk to Freedom di Nelson Mandela (1995)

36. Si dice chì nimu ùn cunnosce veramente una nazione finu à chì una sia stata ind'i so carceri. Una nazione ùn deve micca esse ghjudicata da cume tratta i so più alti cittadini, ma i so più bassi.

Long Walk to Freedom di Nelson Mandela (1995)

37. Se parlate cun un omu in una lingua ch'ellu capisce, questu và in capu. Se parlate cun ellu in a so lingua, questu và in core. (Citazioni Inspiranti da Nelson Mandela)

In casa in u mondu: a storia di Peace Corps da Peace Corps (1996)

38. Ùn ci hè micca passione per esse ghjucatu chjucu - à stallassi per una vita chì hè menu di quella chì site capace di vive. (Citazioni Inspiranti da Nelson Mandela)

L'altru 90%: cumu sbloccà u vostru vastu putenziale sfruttatu per a leadership è a vita da Robert K. Cooper (2001)

39. Sembra sempre impussibile finu à ch'ella sia fatta. (Citazioni Inspiranti da Nelson Mandela)

Surghjente scunnisciuta

40. E difficultà rompenu certi omi ma ne facenu d'altri. Nisuna ascia hè abbastanza tagliente da taglià l'anima di un piccatore chì continua à pruvà, unu armatu cù a speranza ch'ellu si alzerà ancu à a fine. (Citazioni Inspiranti da Nelson Mandela)

Lettera à Winnie Mandela (1 di ferraghju di u 1975), scritta in Robben Island.

41. Se avessi u mo tempu finitu, faraghju dinò listessu. Cusì seria qualsiasi omu chì osa chjamassi omu.

Discorsu di mitigazione dopu avè statu cundannatu per avè incitatu una greva è lasciatu u paese illegalmente (Novembre 1962)

42. Una primura fundamentale per l'altri in a nostra vita individuale è cumunitaria avaria da fà un longu caminu per fà di u mondu u locu megliu chè avemu sunniatu cusì appassiunatu. 

Kliptown, Soweto, Sudafrica (12 lugliu 2008)

43. Sò fondamentalmente un ottimistu. S'ellu vene da a natura o nutre, ùn possu micca dì. Parte di esse ottimistu hè di tene a testa puntata versu u sole, i pedi avanzendu. Ci sò stati parechji mumenti scuri quandu a mo fede in l'umanità hè stata assai pruvata, ma ùn aghju micca pussutu rinuncià à a disperazione. Cusì mette a scunfitta è a morte.

Long Walk to Freedom di Nelson Mandela (1995)

44. Quandu à un omu li hè nigatu u dirittu di campà a vita in a quale crede, ùn hà altra scelta chè di diventà un furasteru.

Long Walk to Freedom di Nelson Mandela (1995)

45. Nimu hè natu chì odia un'altra persona per via di u culore di a so pelle, di u so fondu, o di a so religione. E persone devenu amparà à odià, è se ponu amparà à odià, ponu esse insegnati à amà, perchè l'amore vene più naturale à u core umanu chè u so cuntrariu.

Long Walk to Freedom di Nelson Mandela (1995)

46. ​​A più grande gloria in a vita ùn hè micca in mai cascà, ma in risurrezzione ogni volta chì falemu.

Long Walk to Freedom di Nelson Mandela (1995)

47. Ùn ci hè nunda cum'è u ritornu in un locu chì ferma immutatu per truvà i modi in i quali tù stessu avete mudificatu.

Long Walk to Freedom di Nelson Mandela (1995)

48. Ùn sò micca un santu, à menu chì pensate à un santu cum'è un piccatore chì continua à pruvà.

L'Istitutu Baker à l'Università Rice, Houston (26 d'ottobre, 1999)

49. Una di e cose chì aghju amparatu quandu negoziava era chì, finu à chì ùn mi cambiessi micca, ùn pudia micca cambià l'altri.

The Sunday Times (16 aprile 2000)

50. Ùn ci pò esse una rivelazione più acuta di l'anima di una sucietà chè u modu in cui tratta i so figlioli.

Mahlamba'ndlophu, Pretoria, Sudafrica (8 di maghju 1995)

51. A nostra cumpassione umana ci liga l'una à l'altra - micca in pietà o patronamente, ma cum'è esseri umani chì anu amparatu à trasfurmà a nostra suffrenza cumuna in speranza per l'avvene.

Dedicatu à i Suffer Hiv / Aids è per a Guarigione di a Nostra Terra "in Johannesburg (6 Dicembre 2000)

52. Hè sàviu di cunvince a ghjente di fà e cose è di fà li pensà chì era a so idea.

Mandela: I so 8 Lezioni di Leadership da Richard Stengel, Time Magazine (09 di lugliu di u 2008)

53. Quandu l'acqua cumencia à bollire hè scemu di spegne u focu.

Una data cù fiascu! di Somi Uranta (2004)

54. Mi sò ritiratu, ma s'ellu ci hè qualcosa chì mi puderebbe tumbà hè di svegliarmi a matina senza sapè cosa fà.

Surghjente scunnisciuta

55. Ùn possu micca finta chì sò curaghjosu è chì possu batte u mondu sanu.

Mandela: I so 8 Lezioni di Leadership da Richard Stengel, Time Magazine (09 di lugliu di u 2008)

56. A nonviolenza hè una bona pulitica quandu e cundizioni permettenu.

Aeroportu Internaziunale di Atlanta Hartsfield (28 di ghjugnu, 1990)

57. Ancu sì avete una malatia terminale, ùn avete micca da pusà è mopà. Prufittate di a vita è sfidate a malatia chì avete.

Entrevista di Readers Digest (2005)

58. Ghjè in u caratteru di a crescita chì duvemu amparà da sperienze sia piacevoli sia spiacevoli.

Cena Annuale di l'Associazione di Currispondenti Stranieri, Johannesburg, Sudafrica (21 di Novembre, 1997)

59. Ciò chì conta in a vita ùn hè micca u solu fattu chì avemu campatu. Hè quella differenza chì avemu fattu per a vita di l'altri chì determinerà u significatu di a vita chì portemu.

Celebrazione di u 90esimu anniversariu di Walter Sisulu, Sala Walter Sisulu, Randburg, Johannesburg, Sudafrica (18 di maghju 2002)

60. Avemu pruvatu à a nostra manera simplice di guidà a nostra vita in un modu chì pò fà una differenza à quelli di l'altri.

Dopu avè ricevutu u Premiu Roosevelt Freedom (8 di ghjugnu, 2002)

61. L'aspettu conta - è ricurdate di surrisu.

Mandela: I so 8 Lezioni di Leadership da Richard Stengel, Time Magazine (09 di lugliu di u 2008)

Chì hè a vostra citazione a più ispiratrice di Nelson Mandela?

Pudete navigà in i nostri prudutti accedendu à questu Member.

Lascia un Audiolibro

Get o yanda oyna!