Ci ringrazierai - 6 Tips About Can Cats Eat Miele chì avete bisognu di sapè

I gatti ponu manghjà miele, i misgi ponu manghjà u meli

À propositu di Cat è Can Cats Eat Honey:

U gattu (Felis catus) hè una spezia domestica di picculi mammiferi carnivori. Hè l'unica spezia domestica in a famiglia Felidae è hè spessu referita cum'è u ghjattu domesticu per distinguishlu da i membri salvatichi di a famiglia. Un ghjattu pò esse sia un gattu di casa, un gattu agriculu o un gattu salvaticu; l'ultimu si move liberamente è evita u cuntattu umanu. I misgi domestici sò valutati da l'omu per a so cumpagnia è a capacità di caccià i roditori. Circa 60 razzi di gatti sò ricunnisciuti da diversi registri di gatti.

U ghjattu hè anatomicamente simili à l'altri spezii di gatti: hà un corpu flexibule forte, riflessi rapidi, denti affilati è artigli retractable adattati per tumbà e piccule prede. A visione notturna è u sensu di l'olfattu sò ben sviluppati. A cumunicazione di u ghjattu include vocalizzazioni cum'è miaulazione, ronrone, tremuli, sibilare, ringhi, e grugniti, oltre a linguaggio corporeo specifico per i gatti. Un cacciatore più attivu à l'alba è u crepuscolo (crepuscule), u ghjattu hè un cacciatore sulitariu, ma una spezia suciale. Pò sente sonu cù frequenze chì sò troppu debuli o troppu altu per l'arechja umana, cum'è quelli fatti da i topi è altri picculi mammiferi. Secrete è sensi feromoni.

I figlioli di i gatti domestici femini ponu avè gattini da a primavera à a fini di u vaghjimu, generalmente da dui à cinque gattini. I misgi domestici sò allevati è mostrati à l'avvenimenti cum'è misgi di pedigree registrati, un hobby cunnisciutu cum'è fantasia di gatti. U cuntrollu di a pupulazione di i misgi pò esse affettatu da a sterilizazione è a castrazione, ma a so ripruduzzione è l'abbandunamentu di l'animali anu risultatu in un gran numaru di misgi salvatichi in u mondu è cuntribuitu à l'estinzione di tutte e spezie d'uccelli, mammiferi è rettili.

I misgi sò stati domesticati prima in u Vicino Oriente versu u 7500 aC. Hè statu longu pensatu chì a domesticazione di i misgi principia in l'anticu Egittu, induve i misgi eranu venerati versu 3100 aC. Da u 2021, hè stimatu chì ci sò 220 milioni di prupietari è 480 milioni di gatti vaganti in u mondu. Da u 2017, u gattu domesticu era u sicondu animali più populari in i Stati Uniti, cù 95 milioni di misgi. In u Regnu Unitu, u 26% di l'adulti pussede i misgi, cù una populazione stimata di 10.9 milioni di misgi domestici da u 2020.

Etimolugia è numinazione

L'urighjini di a parolla inglesa cat, Old English catt, hè pensata per esse a parolla latina tardiva cattus, prima aduprata à u principiu di u VI seculu. Hè statu suggeritu chì a parolla "cattus" deriva da un precursore egizianu di u coptu ϣⲁⲩ šau, "cattus", o a forma femminile suffissu cù -t. A parolla latina tardiva pò esse derivata da una altra lingua afro-asiatica o nilo-sahariana.

A parolla nubia kaddîska "cattu salvaticu" è Nobiin kadīs sò pussibuli fonti o parenti. A parolla Nubiana pò esse una parolla presa da l'arabu قَطّ‎ qaṭṭ ~ قِطّ qiṭṭ. "Hè ancu prubabile chì e forme derivanu da una parola germanica antica impurtata in latinu, è da quì in grecu, siriacu è arabu". A parolla pò esse derivata da e lingue germaniche è di l'Europa di u Nordu, è eventualmente presa in prestu da a lingua uralica, cf. Northern Sami gáđfi, "donna kadi" è ungherese hölgy, "ma'am, woman kadi"; Da Proto-Uralic *käďwä, "femmina (di un animale di pelliccia)".

Estensu cum'è cat è cat cat, u ghjattu britannicu hè statu attestatu da u XVIe seculu è pò esse statu introduttu da i pueti Olandesi o da u puuskatte di u Bassu Germanu ligatu à u kattepus svedese o pus norvegese, pusekatt. Forme simili esistenu in lituano puižė è irlandese puisín o puiscín. L'etimolugia di sta parolla hè scunnisciuta, ma pò esse simpliciamente nata da un sonu usatu per attruverà un gattu.

Un gattu maschile hè chjamatu tom o tomcat (o un gib se castratu). Una femina micca sterilizzata hè chjamata regina, soprattuttu in u cuntestu di l'allevu di gatti. Un gattu hè chjamatu gattino. In l'Inglesu Modernu Primu, a parolla gattino puderia esse rimpiazzata da a parola obsoleta catling. Un gruppu di misgi pò esse chjamatu clowns o dazzlers.

Taxonomia

U so nome scientificu, Felis catus, hè statu prupostu da Carl Linnaeus per un gattu domesticu in u 1758. Felis catus domesticus hè statu prupostu da Johann Christian Polycarp Erxleben in u 1777. U Felis genie, prupostu da Konstantin Alekseevich Satunin in u 1904, era un gattu neru di Transcaucasia. è dopu hè statu identificatu cum'è un gattu domesticu.

In u 2003, a Cummissione Internaziunale di Nomenclatura Zoologica hà decisu chì u gattu domesticu era una spezia separata, Felis catus. In u 2007, sicondu i risultati di studii filogenetici, una sottuspecie di u gattu salvaticu europeu (F. silvestris) hè stata accettata cum'è F. silvestris catus. In u 2017, u IUCN Cat Classification Task Force hà seguitu a raccomandazione di ICZN in quantu à u gattu domesticu cum'è una spezia separata, Felis catus.

lu prucessu di evoluzioni

U ghjattu domesticu hè un membru di a famiglia Felidae, chì hà un antenatu cumuni circa 10-15 milioni d'anni fà. U genus Felis si sparse da altre famiglie Felidae circa 6-7 milioni d'anni fà. I risultati di i studii filogenetici cunfirmanu chì a spezia salvatica Felis hà evolutu per via di a speciazione simpatica o parapatrica, mentre chì u gattu domesticu hà evolutu per a selezzione artificiale. U ghjattu domesticatu è u so antenatu salvaticu più vicinu sò diploidi è i dui cuntenenu 38 cromusomi è circa 20,000 5500 geni. U gattu leopardo (Prionailurus bengalensis) hè stata domestica indipindente in Cina versu XNUMX aC. Questa linea di misgi parzialmente domesticati ùn lascia micca traccia in e pupulazioni di gatti domestici d'oghje.

Size

U gattu domesticu hà un craniu più chjucu è l'osse più curtite cà u gattu salvaticu europeu. Hanu una lunghezza media di a testa di u corpu di 46 cm (18 inches) è una altezza di 23-25 ​​cm (9-10 inches), cù coda circa 30 cm (12 in) longu. L'omi sò più grande di e donne. I misgi domestici adulti generalmente pesanu da 4 à 5 kg (9 à 11 lb).

scheletru

I misgi anu sette vertebre cervica (cum'è a maiò parte di i mammiferi); 13 vertebre toraciche (l'umani anu 12); sette vertebre lumbar (l'umani anu cinque); trè vertebre sacra (cum'è in a maiò parte di i mammiferi, ma l'omu anu cinque); è un numeru variabile di vertebre caudali in a cuda (l'umani anu solu vertebre caudal vestigiale, fusionate à u coccyx internu).: 11 I vertebre lumbar è thoracic extra sò rispunsevuli di a mobilità spinale è a flessibilità di u gattu. 13 ribs, spalle è pelvis sò attaccati à a spina.: 16 A cuntrariu di l'armi umani, i membri di l'anteriore di i felini sò attaccati à l'spalla da claviculi flottanti chì li permettenu di passà i so corpi per ogni spazii chì entranu. pò mette in i so capi.

I gatti ponu manghjà miele, i misgi ponu manghjà u meli

Puderanu i misgi dolce-cecu manghjà u meli? Più spessu, i veterinari ùn sustene micca a risposta cum'è sì. Ma a risposta ùn hè micca simplice in tuttu. (I gatti ponu manghjà miele)

Dunque, leghjite sta guida prima di dà meli o qualcosa à u vostru gattu fluffy perchè u Miele pò esse benefica è dannusu in diverse situazioni.

Dunque, sta guida serà a vostra fuga da i miti è i malintesi. (I gatti ponu manghjà miele)

Cuminciamu senza perde u tempu:

I misgi ponu manghjà miele?

A risposta simplice hè sì, tutti i misgi sani ponu manghjà u meli in forma liquida o cristallina. In ogni casu, manghjendu u meli in ogni forma pò causà certi prublemi in u vostru gattu dolce, cumpresi certi prublemi dentali è l'obesità.

Per quessa, i misgi ponu manghjà u meli, ma in quantità moderate è solu in ocasioni, ma u zuccheru extra in i so pranzi hè qualcosa chì deve esse evitata.

I veterinari utilizanu u truccu di i misgi tentatori cù u meli diluitu per avè da manghjà a medicina quandu si ricusanu di fà. (I gatti ponu manghjà miele)

I misgi ponu digerisce u meli?

I misgi ponu manghjà miele

Ebbè, i felini sò diffirenti di l'omu in parechji maneri. I misgi dependenu più di a proteina di carne. Hanu bisognu di pocu fibra cumparatu cù l'omu.

Hanu ancu bisognu di minerali, vitamini è nutrienti da carne vera. Ma i so sistemi digestivu ùn ponu micca processà a frutosa è u glucose chì si trovanu in u meli cum'è l'omu.

U meli ùn hè micca tossicu per i misgi cum'è l'amandule, ma a so ricchezza in frutosa è glucose rende difficiuli per i misgi à assimilà.

In altri palori, ùn hè micca una bona idea di dà cicculata, fudge, fudge, sciroppu d'arce. Quantu più dà, più Cat Litter hà da aduprà.

Inoltre, u meli ùn manca i nutrienti cruciali chì i vostri misgi anu bisognu ogni ghjornu.

Questu significa chì u meli ùn cuntene proteini, fibra o qualsiasi vitamini. (I gatti ponu manghjà miele)

I misgi malati ponu avè u miele?

U meli organicu ùn hè micca tossicu per i misgi malati o sani, ma u cunsumu di caloria hè impurtante. Più meli significa più calori, chì ponu causà mal di stomacu. Ma cambia.

U meli hè informatu per guarisce i feriti di i gatti malati, ma manghjendu u meli affetta diversi misgi in modu diversu.

Leghjite per 7 segni chì u vostru ghjattu pò esse mortu.

Per un ghjattu malatu, ancu a mità di una cucchiara di meli pò causà prublemi digestivu, mentre chì i misgi sani ponu gode di l'occasionale mezza cucchiara di meli senza attaccà.

In alternativa, pudete dà à i vostri misgi ciliegie sgusciate.

Mantene a quantità in mente è se avete chì u vostru ghjattu hè malatu da vomitu, diarrea, letargia o altri sintomi di malu stomacu, fermate u meli è cunsultate un veterinariu. (I gatti ponu manghjà miele)

Cundizioni in quale i misgi malati ponu manghjà miele:

U meli hè bonu per i misgi malati? Rispondi Sì. Pò esse datu in malatie cum'è mal di gola è allergii cumuni.

Ancu s'è u sistema digestivu di u vostru amicu felinu ùn funziona micca cum'è l'omu, ci sò parechje situazioni induve u meli pò esse datu à u vostru ghjattu. Videmu quandu pudemu accettà u meli cum'è unu di l'alimenti per i gatti. (I gatti ponu manghjà miele)

U vostru gattu hè appiccicosu? Leghjite più.

1. Mal di gola

I misgi ponu manghjà miele

Un mal di gola in i misgi hè simile à un mal di gola umana. Cause cumuni sò infizzioni bacteriale o virali o influenza di gattu. Se u vostru ghjattu hà un mal di gola, pudete avvistà chì hè gagging o ingoia.

Allora, cum'è u meli ci tratta bè per i mal di gola, cusì hè per i misgi. Normalmente hè difficiule di diagnosticà se u vostru ghjattu hà un malu di gola, ma cum'è l'esitatu prima, u retching hè unu di i segni chì hà un mal di gola.

U vostru gattu hè appiccicosu???

Quandu si parla di quantu meli deve esse datu à i misgi cù mal di gola, hè cunsigliatu per dà solu uni pochi di gocce. (I gatti ponu manghjà miele)

2. Allergii

Allergii, alimenti, polline, etc. di u sistema immune. Ipersensibilità à certe cose in l'ambiente, cumprese

I beneficii di u meli in l'omu sò stati pruvati in allergii. Ma per furtuna, quandu si tratta di misgi, ùn hè micca pruibitu.

U meli in realtà supprime u sistema immune contru l'allergens. Sì i vostri misgi anu una reazione allergique, pudete dà u meli.

Pruvate sempre u meli crudu perchè u meli trasfurmatu perde a maiò parte di i so nutrienti. Tuttavia, stu trattamentu ùn deve esse cunsideratu superiore à i cunsiglii di u vostru veterinariu. (I gatti ponu manghjà miele)

3. Anorexia è mal di stomacu

Anorexia hè una cundizione in quale i misgi perde l'appetite. Ancu s'ellu ùn hè micca cunsigliatu da i veterinari, u meli hè famosu per trattà u mal di stomacu è a perdita di l'appetite in i misgi. (I gatti ponu manghjà miele)

4. Aumentu di pesu

Un gattu sottupesu pò esse datu u meli in ocasioni. Una cucchiara di meli cuntene 64 calori, chì hè troppu per un gattu. Per d 'altra banda, dà u meli hè una mala cosa s'ellu hè digià luttatu cù i so chili extra. (I gatti ponu manghjà miele)

Cundizione in quale u meli hè bonu per i misgi:

U putere curativu di u meli hè cunnisciutu da l'età scura. Oghje, i veterinari utilizanu u meli è u zuccheru per trattà e ferite in l'animali.

U veterinariu d'urgenza, u duttore Maureen McMicheal, dice chì ella è a so squadra mantene u zuccheru è un grande vasu di meli in a sala d'urgenza per trattà e numerose ferite purtate da i malati di l'animali.

Ella dice ancu chì u meli hà maravigliose proprietà antibacteriale è antimicrobiana chì ponu guarisce ferite chì nunda altru pò. (I gatti ponu manghjà miele)

Sapete: A U pruprietariu di u gattu hè statu pruibitu di mantene i misgi per un annu quandu hà pruvatu à guarì u so gattu feritu cù u meli senza cunsiglii veterinari.

Quantu meli pò esse datu à i misgi?

Malgradu i risichi putenziali di u meli à u sistema digestivu di u ghjattu, ùn hè micca cunsigliatu per dà più di a mità di cucchiara di meli, ancu per scopi medicinali.

In tutti l'altri casi, i pochi gocce occasionali sò perfettamente sicuru per esse cunsumati da ellu. (I gatti ponu manghjà miele)

Cumu dà miele à u vostru gattu?

Eccu alcuni modi per alimentà u meli di u vostru gattu:

1. Mele cruda :

Una piccula quantità di meli crudu ùn serà micca dannusu à u vostru ghjattu. U meli senza prucessa hà pruprietà antimicrobiale speciale chì aiutanu à prutege u gattu contra i germi è l'attacchi virali. (I gatti ponu manghjà miele)

U vostru ghjattu pò vulete manghjà più dopu avè alimentatu cù a meza cucchiara di meli, ma ùn dà micca questu alimentu più di questa quantità. (I gatti ponu manghjà miele)

2. Miele di Manuka:

Manuka hè un fiore è u so nettaru pruduce u meli di manuka. U meli di manuka crudu ùn hè ancu dannusu à u vostru gattu dolce.

Una volta, mantene a quantità hè un must. (I gatti ponu manghjà miele)

Cundizioni in quale u meli hè male per i misgi:

U meli hè sicuru per i misgi, ma questu ùn significa micca chì u vostru amicu pelu hè cuminciatu à gode di u meli cum'è u so alimentu di ogni ghjornu. Dà u vostru ghjattu grandi quantità di meli senza alcuna discomfort o mutivu specificu o regularmente per un bellu pezzu pò fà u malatu.

I seguenti sò uni pochi di i prublemi ch'ellu pò affruntà s'ellu cunsuma quantità maiò di meli. (I gatti ponu manghjà miele)

1. Counterproductive per i gatti diabetichi

Cum'è l'omu, i misgi anu ancu u Diabete di Tipu 1 è Tipu 2. Clinicu i signali di u sviluppu di a diabetes sò a perdita di pisu, a sete eccessiva è l'urinazione. (I gatti ponu manghjà miele)

Per i misgi chì già battennu a diabetes, u cunsumu di u meli hà da risultatu in i livelli di zuccaru in sangue, chì ponu esse fatali s'ellu ùn hè micca trattatu in una manera puntuale. (I gatti ponu manghjà miele)

2. Diarrea

A diarrea hè un muvimentu di l'intestione senza forma chì aumenta in freccia. Dosi più grande di meli si dice chì causanu diarrea in i misgi. A diarrea ùn hè micca una malatia, ma un sintomu di parechje malatie. (I gatti ponu manghjà miele)

Per d 'altra banda, i misgi fluffy cù stitichezza o prublemi simili ponu esse dati lettuce per facilità i movimenti intestinali. (I gatti ponu manghjà miele)

3. Botulinu

U meli hè ancu dettu chì causa Botulinum. Ancu s'ellu ùn hè statu pruvata scientificamente, ci sò stati casi induve i misgi chì manghjanu regularmente u meli sò stati infettati da sta malatia.

In particulare chì l'immunità di i gattini ùn hè micca sviluppatu cumplettamente, deve esse alluntanatu da u meli. (I gatti ponu manghjà miele)

Beneficii nutrizionali di u miele

U meli hè longu usatu per guarì e ferite è cumbatte e malatie infizziose. Ancu u famosu filòsufu grecu Aristòtili hà parlatu di u meli cum'è "bonu cum'è un unguentu per u dolore è e ferite".

Nutritionally parlante, una cucchiara di meli cuntene 64 calori, 17 grammi di carbuidrati, di quali 17 grammi sò tutti zuccaru, è ùn cuntene micca fibra dietetica. (I gatti ponu manghjà miele)

Dumande dumandatu Spissu

1. I misgi ponu manghjà u meli di Manuka ?

U meli di Manuka pò calmà un mal di gola, migliurà u sistema digestivu, etc. Mentre ci sò parechji benefici, cumpresi:

U sistema digestivu di i misgi hè cusì chjucu chì pò causà prublemi in ogni stadiu di a digestioni. (I gatti ponu manghjà miele)

2. I misgi ponu manghjà Honey Nut Cheerios ?

Iè ponu, ma ùn mischjà micca cù u latte quandu dà à i misgi. Invece, dà solu seccu. Mentre ùn hè micca dannusu à u vostru ghjattu, ùn hè micca cunsigliatu per esse datu regularmente. (I gatti ponu manghjà miele)

3. I misgi ponu manghjà arachidi arrustiti à u miele ?

I cacahuete sò micca tossichi per i misgi, è cusì hè u meli. Dunque, tuttu ciò chì hè una cumminazione di i dui ùn deve micca dannà u vostru gattu dolce, salvu chì un terzu elementu chì hè tossicu per u gattu hè aghjuntu.

Allora, se u vostru ghjattu manghja un meli o duie cacahuete tostate, hè perfettamenti sicuru è ùn avete micca preoccupatu. (I gatti ponu manghjà miele)

Cat Pun è Cat Memes

I gatti ponu manghjà miele, i misgi ponu manghjà u meli
I gatti ponu manghjà miele, i misgi ponu manghjà u meli

cunchiusioni

Tuttu ciò chì manghjanu i nostri misgi, in più di l'alimentazione di i gatti, alza e ciglia. U meli hè cuntruversu perchè i so svantaghji sò troppu significativi per esse trascurati.

I svantaghji annullanu ogni beneficiu pussibule chì u vostru gattu deriva da u meli. Per questu causa, pudete occasionalmente dà à u vostru ghjattu una quantità minima di meli.

Allora, u vostru gattu hà mai dimustratu interessu à manghjà u meli? Fateci sapè in a sezione di cumenti.

Inoltre, ùn vi scurdate di pin /indirè è visitate u nostru bloggu per infurmazione più interessante ma originale. (I gatti ponu manghjà miele)

Lascia un Audiolibro

Get o yanda oyna!