10 Sicreti annantu à u Tè Cerasee chì ùn hè mai statu rivelatu dapoi 50 anni passati.

Tè Cerasee

À propositu di tè è tè Cerasee:

 est une boisson aromatique préparée en versant de l'eau chaude ou bouillante guarutu o foglie fresche di Camellia sinensis, un cherza arbustulu nativu di a Cina è l'Asia orientale. Dopu à l'acqua, hè a bevanda più cunsumata in u mondu. Ci sò parechji tipi di tè; certi, cum'è Verdi cinesi e Darjeeling, avè un rinfrescante, pocu amara, è astringente sapori, mentri àutri hannu un prufilu assai differente chì include dolce, nutty, fiurali, o grassy sonus. U tè hà a stimulanti effettu in l'omu principalmente per via di u so caféine cuntenutu.

A pianta di tè hè urigginata in a regione chì comprende u Sud-Ovest di a Cina, u Tibet, u nordu Myanmar e Nordeste di l'India, induve hè stata aduprata com'è bevanda medicinale da parechji gruppi etnici. Un primu registru credibile di bere tè data di u 3u seculu dC, in un testu medico scrittu da hua tuo. Hè statu popularizatu cum'è una bevanda recreativa durante i Cinesi Dinastia Tang, è bere tè si sparse in altri paesi di l'Asia orientale. preti portughesi è i cummercianti l'anu introduttu in Auropa durante u XVImu seculu. Duranti u 16u seculu, beie tè hè diventatu di moda trà l'Inglesi, chì cuminciaru à piantà u tè à grande scala in India.

lu tèrmini tè à erbe si riferisce à e bevande chì ùn sò micca fatti da Camellia sinensis: infusioni di frutti, foglie, o altre parti di a pianta, cum'è ripidi of rosa caninacamomile, o rooibos. Questi ponu esse chjamati tisane or infusioni di erbe per impediscenu a cunfusione cù "tè" fattu da a pianta di tè.

Etimulugia

lu etimologia di e diverse parolle per  riflette a storia di a trasmissione di a cultura di u tè è u cummerciu da a Cina à i paesi di u mondu. Quasi tutte e parolle per u tè in u mondu sò in trè gruppi larghi: techa e inglese chai, prisente in inglese cum'è cha or longer, e inglese chai. U primu di i trè per entre in inglese hè cha, chì hè vinutu in l'anni 1590 per via di i Purtughesi, chì facianu cumerciu Macao è hà pigliatu u Cantinese pronuncia di a parolla. 

U più cumunu  forma ghjunta in u 17u seculu per via di l'Olandesi, chì l'acquistu o indirettamente da u malese u, o direttamente da u vene pronuncia in Min Chinese. A terza forma inglese chai (chì significa "tè speziatu") hè urigginatu da una pronuncia cinese di u nordu di cha, chì viaghjava per terra in Asia Centrale è Persia duv'ellu hà pigliatu un finale persicu yi, è intrutu in inglese via lingua hindi in u XXmu seculu. (Tè Cerasee)

Origine è storia

Origine botanica

I pianti di tè sò nativi di l'Asia Orientale è prubabilmente sò originati in i cunfini di u suduvestu di a Cina è u nordu di Birmania.

Tè di tipu cinese (piccole foglie) (C. sinensis Ci. sinensis) pò esse urigginatu in u sudu di a Cina possibbilmente cù l'ibridazione di parenti di tè salvatichi scunnisciuti. Tuttavia, postu chì ùn sò micca cunnisciuti pupulazioni salvatichi di stu tè, a so origine hè speculativa.

Data i so differenzi genetichi chì formanu distinti cladi, tè cinese Assam (C. sinensis Ci. assamica) pò avè dui parenti diffirenti - unu chì si trova in u sudu Yunnan (xishuangbannaPu'er City) è l'altru in u Yunnan occidentale (LincangBaoshan). Parechji tipi di tè di u Yunnan Assam meridionale sò stati hibridizzati cù e spezie strettamente ligati Camellia taliensis.

A cuntrariu di u tè di u Yunnan Assam meridionale, u tè di Yunnan Assam occidentale hà parechje similitudini genetiche cù u tè indianu Assam (ancu C. sinensis Ci. assamica). Cusì, u tè Yunnan Assam occidentale è u tè Assam indianu pò esse uriginatu da a stessa pianta parentale in l'area induve si scontranu a Cina sudoccidentale, l'Indo-Birmania è u Tibet. Tuttavia, cum'è u tè indianu Assam sparte micca aplotipi cù u tè Yunnan Assam occidentale, u tè indianu Assam hè prubabilmente urigginatu da una domesticazione indipendente. Qualchì tè indianu Assam pare avè hibridatu cù a spezia Camellia pubicata.

Assumendu una generazione di 12 anni, u tè cinese à foglie chjuche hè stimatu chì hà divergutu da u tè Assam circa 22,000 2,800 anni fà, mentre chì u tè Assam cinese è u tè Assam indianu divergu XNUMX XNUMX anni fà. A divergenza di u tè cinese di foglie petite è u tè Assam currisponde à l'ultimu massima glaciale.

A prima beie di tè

U tè pò avè principiatu in a regione di Yunnan, induve era usatu per scopi medicinali. Si crede ancu chì in Sichuan, "A ghjente hà cuminciatu à bolliri foglie di tè per u cunsumu in un liquidu cuncentratu senza l'aghjunzione di altre foglie o erbe, usendu cusì u tè cum'è una bevanda amara ma stimulanti, piuttostu chè cum'è un mischju medicinali".

I legends chinesi attribuiscenu l'invenzione di u tè à u miticu Shennong (in u centru è u nordu di a Cina) in u 2737 aC, anche se l'evidenza suggerisce chì u tè pò esse statu introduttu da u suduvestu di a Cina (area di Sichuan / Yunnan). I primi registri scritti di tè venenu da a Cina. A parolla tu  apparisce in u Shijing è altri testi antichi per significà una spezia di "verdura amara" (苦菜), è hè pussibule chì si riferisce à parechje piante diverse cum'è suminà u carducicoria, o smartweed, è ancu tè. 

In u Cronache di Huayang, hè statu arregistratu chì u Ba persone in Sichuan prisentatu tu à u Zhou rè. U Qin dopu cunquistò u statu di Ba è u so vicinu Shu, è sicondu u scholaru di u 17u seculu Gu Yanwu chì hà scrittu in Ri Zhi Lu (日知錄): "C'est après que les Qin eurent pris Shu qu'ils ont appris à boire du thé." Un altru pussibili riferimentu iniziale à u tè si trova in una lettera scritta da u generale di a dinastia Qin Liu Kun chì hà dumandatu chì qualchì "tè veru" per esse mandatu à ellu.

A prima evidenza fisica cunnisciuta di tè hè stata scuperta in 2016 in u mausoleu di L'imperatore Jing di Han in Xi'an, indicando chì tè da u genus Camellia era bevutu da l'imperatori di a dinastia Han già à u II seculu aC. L'opera di a dinastia Han, "U Cuntrattu per a Ghjuventù", scritta da Wang Bao in u 59 aC, cuntene a prima riferenza cunnisciuta à u tè bolle. Trà i travaglii elencati da esse assuciati da u ghjovanu, u cuntrattu dice chì "hà da bollire u tè è riempie l'utensili" è "hà da cumprà tè à Wuyang". 

U primu registru di a cultura di tè hè ancu datatu à questu periodu, durante u quale u tè era cultivatu nantu à a muntagna Meng (蒙山) vicinu. Chengdu. Un altru primu registru credibile di bevi di tè data di u 3u seculu dC, in un testu medico di Hua Tuo, chì hà dichjaratu, "per beie bitter t'u constantemente fa pensà megliu". In ogni casu, prima di a mità di a dinastia Tang di l'VIII seculu, u tè era principarmenti una pratica miridiunali cinese. U tè era disprezzatu da u dinastie di u Nordu l'aristocratici, chì u discrivenu cum'è una "boia di schiavi", inferiore à u iogurtu. Hè diventatu assai populari durante a dinastia Tang, quandu si sparse in Corea, Giappone è Vietnam. U Classicu di u Tè, un trattatu nantu à u tè è i so preparazione, hè statu scrittu da Lu Yu in 762.

Avanzamenti

À traversu i seculi, una varietà di tecniche per trasfurmà u tè, è una quantità di diverse forme di tè, sò stati sviluppati. Duranti a dinastia Tang, u tè era cottu à vapore, poi pettu è furmatu in forma di torta, mentre chì in u Dinastia Song, u tè in foglia sciolta hè statu sviluppatu è hè diventatu populari. Durante u Yuan e ming dinastie, foglie di tè unoxidized sò stati prima agitati in una padedda calda secca, poi rotulati è secchi à l'aria, un prucessu chì ferma u l'ossidazione prucessu chì avissi vultatu e foglie scure, permettendu cusì chì u tè resta verde.

À u XXu seculu, oo longu tè, in quale e foglie sò permessi di oxidà parzialmente prima di esse riscaldatu in a padedda, hè statu sviluppatu. I gusti occidentali, però, favurizanu l'ossidatu cumplettamente tè nìuru, è e foglie sò stati permessi di oxidà più. Tè giallu era una scuperta accidintali in a pruduzzione di tè verde durante a dinastia Ming, quandu i pratichi apparentemente trascurati permettenu à e foglie di gialli, chì cedevanu un sapori sfarente.

Tè Cerasee
Pianta di tè

Tutti sapemu i benefizii di u tè d'arbe, ma sapete chì ci sò tipi di tè neru chì sò più benefizii cà l'altri tè?

U tipu di tè chì avemu purtatu quì per discutiri hè Cerasee.

U tè Cerasee hè unu di i tè più richiesti in u mondu cù i so numerosi benefici.

Stu blog discute tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à l'erba di cerasee è u tè di cerasee, cumprese i so benefici, cumu fà, se pudete cultivà cerasee in casa, è risposte à e dumande veloci chì ci mandate. https://www.molooco.com/contact-us/

Cuminciamu:

Cosa hè Cerasee / Asosi ?

Cerasee hè veramente u nome giamaicanu per e foglie di zucca amara o cultivar di a pianta di melone amaru. E so foglie sò arricchite cù più benefici chì avete da altri tè.

Perchè hè fattu di foglie d'api, chjamemu ancu tè di bush, è hè utilizatu per trattà a stitichezza, cum'è a pressione alta.

Pudete cultivà cerasee in casa per gode di u tè caru di cerasee completamente gratis. Questu serà davanti à noi.

Profilu di a pianta:

nomuCerasee, Asosi
FamilyCucurbitaceae
Tipu di piantaArbustu / Vigna
Nativu aL 'Africa è u Mediu Urienti
SynonymesCerasee, Asosi, Momordica Charantia, melone amaro, cetriolo africano, ampalaya, pera balsamo, mela balsamo, balsamo, mela amara, cetriolo amara, zucca amara, bittergurke, frutta carilla, zucca carilla, cerasee, chinli-chih, cundeamor , Fructus Mormordicae Grosvenori, Karavella, Kathilla, Karela, Kareli, Kerala, Kuguazi, K'u-Kua, Lai Margose, Melón Amargo, Melon Amer, Momordica, Momordica charantia, Momordica murcata, Momordique, Pepino Montero, P'u-T 'ao, Sorosi, Sushavi, insulina vegetale, pepino salvaticu.
Cultivabile in casa
Tipu di crescitamudarata
Famosu perTè neru beneficu / tè Cerasee, tè di Bush

Tè Cerasee:

Cerasee hè una varietà di pianta Momordica nativa di l'India Occidentale. Cerasee hè ottenutu da e foglie secche di melone amara (zucca amara), chì hè utilizata per fà u famusu tè Cerase.

Diabetes, perdita di pisu, salute di a pelle, infizzioni di l'urinarii, vermi parassiti, crampi menstruali, etc.

U tè Cerasee hè tutta di sbloccare i benefici per migliurà a vostra salute. Dunque, discutemu i benefici di cerasee in detail:

Cumu cultivà a pianta di Cerasee:

Eccu alcuni modi simplici è faciuli di cultivà a pianta Cerasee:

1. A cullizzioni di e sementi:

Prima di tuttu, avete bisognu di sementi. I Seeds ponu esse cullati da l'aril rossu è u fruttu di cerasee maturu.

2. Asciugà i graneddi:

Dopu chì i graneddi sò cullati, sò siccati in l'aire frescu. Tuttavia, assicuratevi di salvà da l'acelli affamati è chì volenu liberu mentre pruvate.

Dopu chì i graneddi sò secchi, vi vede e sementi sbuchjate.

3. Sementà i graneddi secchi di cerasee:

Avà hè u tempu di suminà e sementi di cerasee. Per questu avete bisognu di selezziunà i punti.

4. Selezziunà u cuntinuu di sementa:

Perchè hè una vigna, pudete mette in una tavola di sementi, picculi vasi o sacchetti.

5. Scelta di a terra:

Avete bisognu di un mischju di potting per cultivà a vigna di cerasee in a vostra casa.

6. Arrosu:

L'acqua regula hè necessariu è ùn lasciate micca sta pianta secca.

Avete vistu in duie simane, i pianti chjuchi cumincianu à spuntà da a terra è in e quattru settimani a vigna serà pronta per a cugliera.

7. Using Cerasee Leaves

Sempre chì avete bisognu di preparà u tè, pigliate qualchi foglie è siccate à u sole. Per comodità, pudete ancu seccu in u fornu.

Dopu l'asciugatura, pienghjenu è utilizate per preparà u tè di cerasee.

Beneficii di tè Cerasee

U famosu tè giamaicanu hè riccu in vitamini A è C cù fosforu. Inoltre, a ricca prisenza di sustanzi disintossicanti è polifenoli rende più sana chè altre tisane.

Fighjemu alcuni di i beneficii di u tè Cerasee chì pudemu avè da beie.

1. Aiuta à riduce u colesterolu

Siccomu u tè Cerasee hè riccu in flavonoli, un antioxidante putente, tende à calà u nivellu di colesterolu in u corpu umanu, chì ultimamente riduce a probabilità di attacchi di cori.

2. Moderate a pressione sanguigna è a frequenza cardiaca

Tè Cerasee

U tè Cerasee hè bonu per a pressione alta?

Sì, sì!

Una urganizazione di ricerca brasiliana hà realizatu un studiu per calculà l'effettu di u tè di cerasee nantu à a pressione di sangue è a freccia cardiaca.

Hè stata cunclusa chì u tè Cerasee realiza attività farmacològica è aiuta à calà a pressione sanguigna è a freccia moderata di u core.

3. Beneficiale in Diabetes

Tè Cerasee

Tè Cerasee hè largamente utilizatu in l'India Occidentale è in l'America Centrale per trattà a Diabetes. Un studiu hè statu fattu per pruvà se u tè Cerasee hè bonu per a Diabetes è hè statu cunclusu:

"Cerasee pò esercite un effettu extrapancreatic per prumove u glucose l'excrezione è infine aiutanu à abbassà i livelli di zuccaru in sangue ".

Per a vostra infurmazione

U fruttu Cerasee hà trè ingredienti: charanti, vicine è polypeptide-p chì aiuta ancu à regulà a pressione di sangue.

4. Tè Cerasee hè bonu per a pelle per trattà rash è eczema

Tè Cerasee

Tè Cerasee, popularmente cunnisciutu com'è purificatore di sangue, aiuta cù rashes, acne, ferite è ulcere di a pelle.

U tè di melone amara migliurà a circulazione di sangue è nutre ancu a pelle.

A relazione trà l'alimentazione è u tonu di a pelle hè alta. A malnutrition hè riflessa in a pelle di una persona in a forma di acne, pelle grassa o dull.

Acne si trova quandu a pelle pruduce l'excedente d'oliu (serum). Un dermatologu giamaicanu ricumandemu u tè di cerasee per l'acne è altri detoxifiers per guarisce a pelle cattiva.

A so proprietà curativa di a pelle hè ben cunnisciuta in Giamaica. I giamaicani combinanu cù altre erbe per ottene ciò chì chjamanu un "bagnu di machja" chì, in u so parè, cura assai malatie di a pelle.

Sicondu elli, ci sò pruvati benefici di tè cerasee per eczema. Hè ancu utile in rashes è altre infizzioni fungi.

5. Tè Cerasee aiuta contr'à a stitichezza è u malu di stomacu per aiutà à a perdita di pisu

Tè Cerasee

L'Americani sanu bè se u tè di arrughe hè bonu per a salute:

L'usu di tè Cerasee hà aumentatu in l'ultimi anni in America per via di e so proprietà di perdita di pisu ben cunnisciute.

Più di 70 milioni di adulti in i Stati Uniti sò obesi, chì rapprisentanu u 42.5% di a pupulazione americana tutale. (CDC, 2017 - 18).

I Sacchetti di Cerase giamaicani sò impurtati in i Stati Uniti per a perdita di pisu è a regulazione di altri prublemi di salute.

U tè di foglia di Cerasee hè u megliu modu organicu per perdiri pesu senza effetti latu; Qualchì eserciziu fisicu hè ancu cunsigliatu per aumentà u prucessu.

6. Cerassa Tea Fights Parasites è vermi

E so proprietà anti-microbiche sò infurmati per aiutà à tumbà i parassiti è i vermi in u corpu.

7. Cerasea Tea As Detox:

Tè Cerasee

U tè Cerasee hè famosu per sguassà e tossine da u corpu. In ogni casu, u so usu cuntinuu ùn hè micca cunsigliatu perchè pò desidratà u corpu.

I foglie cuntenenu Catechin è Gallia chì aiutanu aumentà u sistema immunitariu.

Per d 'altra banda, i catechini sò ancu benefizii è si trovanu in parechje formule di tè verde.

Inoltre, mantene un bonu sistema digestivu. In Giamaica hè cunnisciutu chì e mamma dà à i zitelli per una digestioni rapida.

Hè ancu cunnisciuta per a stitichezza per via di e so proprietà laxative. Hè cunnisciutu ancu per trattà a frebba è u friddu in i zitelli.

8. Tratta Cramps in Women

Hè utile in cramps menstruali è infezioni di l'urinarii.

9. Tè Cerasee per a gravidanza:

Ùn ci sò micca studii truvati in tempu reale; In ogni casu, in Giamaica, a patria di a pianta Cerasee, u tè di Cerasee hè datu à e donne incinte, cù u scopu di u zitellu per avè a pelle bona è pulita.

Tuttavia, ricumandemu di cunsultà u vostru duttore o duttore prima di beie u tè Cerasee durante a gravidanza.

cunchiusioni

Pudete beie tè verde, tè oolong o altre tisane d'erbe, ma pruvà stu tè di cerasee hè assai cunsigliatu.

Hè cum'è un one-stop-shop in Jamaica, in particulare per i prublemi di l'intestione.

U so fruttu hè digià cunnisciutu in u mondu per u so gustu unicu è e proprietà di purificazione.

Allora pruvate è fateci sapè cumu ti senti mentre beie ? Pò esse ancu unicu rigalu per u vostru amicu amatori di caffè.

Inoltre, ùn vi scurdate di pin / bookmark è visitate u nostru bloggu per infurmazioni più interessanti ma originali.

Lascia un Audiolibro

Get o yanda oyna!