Guanti per a migliore prutezzione antivirus - Cumu portà questi guanti impedisce a trasmissione di virus

megliu prutezzione antivirus, prutezzione antivirus

Circa u virus è a migliore prutezzione antivirus:

cunning hè un submicroscopicu agente infettivu chì riplicate solu à l'internu di i vivi cellulite di una urganisimu. I virus infectanu tutti forme di vita, da animali è piante à microorganismi, cumprisu battìri e archea. Dapoi Dmitri IvanovskijArticulu di u 1892 chì descrive un non-battericu patogenu infettendu e piante di tabaccu è a scuperta di u virus di a mosaica di u tabaccu by Martinus Beijerinck in u 1898, più di 9,000 spezie di virus sò state descritte in dettu di i milioni di tippi di virus in l'ambiente. I virus si trovanu in guasi tutti ecosistema in a Terra è sò u tippu più numerosu di entità biologica. U studiu di i virus hè cunnisciutu cum'è virulugia, una sottuspecialità di microbiologia.

Quandu hè infettata, una cellula ospitante hè furzata à pruduce rapidamente millaie di copie di u virus originale. Quandu ùn sò micca in una cellula infetta o in u prucessu di infettà una cellula, i virus esistenu in forma di particule indipendenti, o virions, cumpostu da (i) u materiale geneticu, vale à dì, longu molecule of DNA or RNA chì codificanu a struttura di e proteine ​​da chì agisce u virus; (ii) a medialis cappotto, u capside, chì circonda è prutege u materiale geneticu; è in certi casi (iii) un fora imbarcu of lipidi.

E forme di queste particule di virus vanu da semplici elicoidale e icosaedru forme à strutture più cumplesse. A maiò parte di e spezie di virus anu virioni troppu chjucu per esse vistu cù un microscopiu otticu, postu chì sò un centesimu di e dimensioni di a maiò parte di i batteri.

L'urigine di i virus in u storia evolutiva di a vita ùn sò micca chjari: alcuni ponu avè evoluzione da plasmidi-Pieces di DNA chì ponu spustassi trà e cellule-mentre chì altri pò esse evoluti da batteri. In evoluzione, i virus sò un mezu impurtante di trasferimentu di u genu horizontale, chì cresce diversità genetica in un modu analogu à ripruduzzione sessuale

I virus sò cunsiderati da alcuni biologi per esse una forma di vita, perchè portanu materiale geneticu, si riproducenu è evolucionanu selezzione naturali, ancu s'elli mancanu e caratteristiche chjave, cum'è a struttura di e cellule, chì sò generalmente cunsiderate criteri necessarii per definisce a vita. Perchè pussedenu alcune, ma micca tutte tali qualità, i virus sò stati descritti cum'è "organismi à a punta di a vita", è cum'è autoreplicatori.

I virus si sparghjenu in parechje manere. Una via di trasmissione hè attraversu organismi portanti di malatie cunnisciuti cum'è vettori: per esempiu, i virus sò spessu trasmessi da pianta à pianta da insetti chì si nutriscenu pianta di suvu, cum'è afidi; è i virus in l'animali ponu esse purtati da succhjendu u sangue insetti. Virus grippali si diffunnìu in aria tossendu è starnutendu. Norovirus e rotavirus, Cause cumuni di virali gastroenterite, sò trasmessi da u percorsu fecale – urale, passatu per cuntattu manu à bocca o in cibu o in acqua.

lu dosi infettiva di norovirus necessariu per pruduce infezioni in l'omu hè menu di 100 particelle. HIV hè unu di i parechji virus trasmessi per mezu cuntattu sessuale è da esposizione à u sangue infettu. A varietà di cellule ospiti chì un virus pò infettà si chjama "gamma di ospiti«. Questu pò esse strettu, chì significa chì un virus hè capace di infettà poche spezie, o largu, chì significa chì hè capace di infettà parechje.

E infezioni virali in l'animali pruvucanu un risposta immunitaria chì generalmente elimina u virus chì infetta. E risposte immune ponu esse produtte ancu da Vaccine, chì conferenu un immunità acquistata artificialmente à l'infezzione virale specifica. Alcuni virus, ancu quelli chì causanu u SIDA, Infezzione da HPV, e epatite virale, evade ste risposte immune è risultanu cronica infizzioni. Parechje classi di droghe antivirali sò stati sviluppati.

Etimulugia

A parolla hè di u latinu neutru virus in riferimentu à poison è altri liquidi nocivi, da listessi Base indoeuropea as Sanscrittu viṣaAvestanu vīša, e grecu anticu ἰός (tuttu significa "velenu"), prima attestatu in inglese in u 1398 in Di John Trevisa traduzzione di Bartholomeus Anglicus De Proprietatibus RerumVirulente, da u latinu virulentus ('avvelenatu'), date à c. 1400. Un significatu di "agente chì causa malattie infettive" hè registratu per a prima volta in u 1728, assai prima di a scuperta di virus da Dmitri Ivanovskij in 1892.

L'inglesi plurale is cagiunati (qualchì volta dinò piegà), invece chì a parolla latina hè a nome di massa, chì ùn hà micca classicu plurale attestatu (vira si usa in Neolatinu). L'aghjettivu virali data di u 1948. U termine virione (plurale virions), chì data di u 1959, hè ancu adupratu per riferisce à una sola particella virale chì hè liberata da a cellula è capace di infettà altre cellule di listessu tippu.

Storia

louis pasteur ùn hè statu capace di truvà un agente causativu per rabbia è hà speculatu annantu à un patogenu troppu chjucu per esse rilevatu da i microscopi. In u 1884, i Francesi microbiologu Charles Chamberland hà inventatu u Filtru Chamberland (o filtru Pasteur-Chamberland) cù pori abbastanza chjucu da caccià tutte e batterie da una suluzione passata per ellu. In u 1892, u biologu russu Dmitri Ivanovsky hà utilizatu stu filtru per studià ciò chì hè oghje cunnisciutu cum'è u virus di a mosaica di u tabaccu: estratti di foglia schiacciata da e piante di tabaccu infettate sò restate infettive ancu dopu a filtrazione per caccià i batteri.

Ivanovsky hà suggeritu chì l'infezzione puderia esse causata da a toxinina pruduttu da battìri, ma ùn hà micca perseguitu l'idea. À quellu tempu si pensava chì tutti l'agenti infettivi pudianu esse trattenuti da filtri è cultivati ​​nantu à un mezu nutritivu - questu era parte di u teoria di i germi di e malatie. In u 1898, u microbiologu olandese Martinus Beijerinck ripete l'esperimenti è diventa cunvintu chì a suluzione filtrata cuntene una nova forma di agente infettivu. 

Hà osservatu chì l'agente si multiplicava solu in e cellule chì si dividevanu, ma cume i so esperimenti ùn mostranu micca chì era fattu di particelle, u chjamò un contagium vivum fluidum (germe vivente solubile) è hà reintroduttu a parolla cunning. Beijerinck hà sustinutu chì i virus eranu di natura liquida, una teoria dopu discreditata da Wendell Stanley, chì anu dimustratu ch'elli eranu particulari.[25] In u stessu annu, Friedrich Loeffler è Paul Frosch hà passatu u primu virus animale, aphtovirus (l'agente di pesta aftu), attraversu un filtru simili.[27]

À u principiu di u 20u seculu, u bacteriologu inglese Frederick Twort hà scupertu un gruppu di virus chì infettanu i batteri, avà chjamatu batteriofagi (o cumunemente 'fagi'), è u microbiologu francese-canadianu Félix d'Herelle hà descrittu virus chì, quandu aghjuntu à i batteri nantu à un piastra agar, pruduceria zone di batteri morti. Hà diluitu accuratamente una sospensione di sti virus è hà scupertu chì e più alte diluzioni (concentrazioni di virus più basse), invece di uccidere tutti i batteri, formavanu zone discrete di organismi morti.

Cuntà queste zone è multiplicà per u fattore di diluizione li hà permessu di calculà u numeru di virus in a sospensione originale. I fagi sò stati annunziati cum'è un trattamentu potenziale per malatie cum'è tifus e colerà, ma a so prumessa hè stata dimenticata cù u sviluppu di penicillina. U sviluppu di resistenza batterica à antibiotici hà rinnuvatu l'interessu per l'usu terapeuticu di i batteriofagi.

À a fine di u 19u seculu, i virus eranu definiti in termini di i so infettività, a so capacità di passà filtri, è a so esigenza per l'ospiti vivi. I virus eranu stati cultivati ​​solu in piante è animali. In u 1906 Ross Granville Harrison hà inventatu un metudu per tissutu crescente in linfa, è in u 1913 E. Steinhardt, C. Israeli, è RA Lambert anu adupratu stu metudu per cresce vaccinia virus in frammenti di tessuti corneali di cavia. In u 1928, HB Maitland è MC Maitland crescenu u virus vaccinia in sospensioni di rini di galline macinate. U so metudu ùn hè statu largamente aduttatu finu à l'anni 1950 quandu poliovirus hè stata cultivata à grande scala per a produzzione di vaccini.

Un'altra avanzata hè venuta in 1931 quandu u patologu americanu Ernest William Goodpasture e Alice Miles Woodruff hà sviluppatu l'influenza è parechji altri virus in ova di pollulu fecundatu. In u 1949, John Franklin EndersThomas Weller, e Frederick Robbins hà sviluppatu u poliovirus in cellule cultivate da tessuti embrionali umani abortiti, u primu virus cultivatu senza aduprà tessuti animali solidi o ova. Stu travagliu hà permessu Hilary Koprowski, è dopu Jonas Salk, per fà un efficace vaccinu contra a polio.

E prime immagini di virus sò state ottenute à l'invenzione di microscopia elettronica in u 1931 da l'ingegneri tedeschi ernst ruska e Max Knoll. In u 1935, biochimicu americanu è virologu Wendell Meredith Stanley hà esaminatu u virus di a mosaica di u tabaccu è hà trovu ch'ellu era principalmente fattu di proteine. Pocu tempu dopu, stu virus hè statu siparatu in parti di proteine ​​è RNA. U virus di a mosaica di u tabaccu hè statu u primu à esse cristallizatu è a so struttura puderia, dunque, esse elucidata in dettu.

lu primu Diffrazione di i raggi X ritratti di u virus cristallizatu sò stati uttenuti da Bernal è Fankuchen in u 1941. Basatu annantu à i so ritratti cristallografichi à raggi X, Rosalind Franklin hà scupertu a struttura piena di u virus in u 1955. In u listessu annu, Heinz Fraenkel-Conrat e Robley Williams hà mostratu chì u RNA virus di u mosaicu di u tabacchju purificatu è u so mantellu proteicu si ponu riunisce da soli per formà virus funzionali, suggerendu chì questu simplice meccanisimu era probabilmente u mezu per mezu di u quale i virus sò stati creati in e so cellule ospitanti.

A seconda metà di u 20u seculu era l'età d'oru di a scuperta di virus, è a maiò parte di e spezie documentate di virus animali, vegetali è batterichi sò stati scuperti durante questi anni. In u 1957 arterivirus equinu è a causa di Diarrea di u virus bovinu (a pestivirus) sò stati scuperti. In u 1963 u virus di l'epatite B. hè statu scupertu da Baruch Blumberg, è in u 1965 Howard Temin hà descrittu u primu retrovirus

Trascrittasi inversa, l ' enzima chì i retrovirus utilizanu per fà copie di DNA di u so RNA, hè statu primu discrittu in u 1970 da Temin è David Baltimore indipindente. In u 1983 Luc Montagniersquadra di a Istitutu Pasteur in Francia, prima hà isolatu u retrovirus chjamatu oghje HIV. In u 1989 Michael Houghtonsquadra di a Chiron Corporation Scupertu epatite C

Origini

I virus si trovanu duv'ellu ci hè vita è anu probabilmente esistutu dapoi chì e cellule vive sò state prima evolute. L'urigine di i virus ùn hè chjaru perchè ùn formanu micca fossili tecniche moleculare sò aduprati per investigà cumu sò nati. Inoltre, u materiale geneticu virale si integra occasionalmente in u linia germinale di l'urganismi ospiti, da i quali si ponu trasmette verticalmente à i discendenti di l'ospitu per parechje generazioni. Questu furnisce una fonte preziosa di informazioni per paleovirologhi per rintrunà antichi virus chì esistenu finu à milioni di anni fà. Ci hè trè ipotesi principali chì anu da scopu di spiegà l'urigine di i virus:

Ipotesi regressiva

I virus forse sò stati una volta piccule cellule chì parasitatu cellule più grandi. Cù u tempu, i geni micca richiesti da u so parasitismu sò stati persi. U batteriu rickettsia e chlamydia sò cellule vive chì, cum'è i virus, ponu riproducesi solu in e cellule ospitanti. Prestanu supportu à st'ipotesi, postu chì a so dipendenza da u parasitismu hà probabilmente causatu a perdita di geni chì li anu permessu di sopravvivere fora di una cellula. Questu hè ancu chjamatu "ipotesi di degenerazione", o "ipotesi di riduzione".

Ipotesi d'urigine cellulare

Alcuni virus anu sviluppatu da pezzi di DNA o RNA chì "sò scappati" da i geni di un organisimu più grande. U DNA scappatu puderia esse vinutu da plasmidi (pezzi di DNA nudu chì ponu spustassi trà e cellule) o transposoni (molecule di DNA chì si riplicanu è si movenu in diverse pusizioni in i geni di a cellula). Una volta chjamati "geni chì saltanu", i transposoni sò esempi di elementi genetichi mobili è puderia esse l'origine di certi virus. Sò stati scuperti in maize da Barbara McClintock in u 1950. Questa hè qualchì volta chjamata "ipotesi di vagabondanza", o "ipotesi di scappata".

megliu prutezzione antivirus, prutezzione antivirus
SARS-cas-2, membru di a sottofamiglia Coronavirinae

A salute hè a più grande benedizione! (megliu prutezzione antivirus)

E persone di solitu si rendenu contu quandu sò stati esposti à una malattia o virus. (megliu prutezzione antivirus)

È cumu si sparghjenu i virus?

Attraversu i germi è i batteri, allora u puntu hè:

A menu chì ùn ci pruteggimu da elli, ùn hè micca pussibule di sbarrazzassi di l'infezioni è di l'epidemie. È vi diceremu unu di i migliori modi CUM. (megliu prutezzione antivirus)

Porta guanti per evità i germi. Si applica à l'usu generale di tutti i ghjorni è sopratuttu quandu ci hè epidemica scoppi. (megliu prutezzione antivirus)

Stu blog spiegherà i compiti durante i quali avete bisognu di purtassi guanti, chì tippu di guanti duvete purtà per ogni compitu, è cumu sta pratica vi tene luntanu da i virus. (megliu prutezzione antivirus)

A scienza simplice dietro i guanti per a prutezzione di virus

megliu prutezzione antivirus

I batteri necessitanu un mezu per esse trasferitu da una superficie contaminata à a pelle umana. Quandu ci hè un "ostaculu" trà duie superfici, e possibilità di trasferimentu sò minime. (megliu prutezzione antivirus)

I guanti furniscenu sta "barriera".

Ma ci hè una cunsiderazione assai impurtante quì.

Mentre portanu guanti ponu mantene u vostru corpu liberu di germi, ponu ancu esse una fonte di uttene.

Cumu? (megliu prutezzione antivirus)

I germi resteranu nantu à a superficia di i guanti è se e vostre parte di u corpu, cum'è a faccia, venenu in cuntattu cù i guanti, i germi vi seranu trasmessi. (megliu prutezzione antivirus)

Per questa ragione, hè estremamente impurtante di aduprà guanti solu durante certe attività è di sbarrazzassi di elli (o ghjittalli o lavalli) subitu dopu à a fine, fendu attenzione à ùn lascià e to mani toccà altre parti di u corpu durante u compitu. (megliu prutezzione antivirus)

Eccu cumu pò esse utili per portà certi guanti durante e attività di tutti i ghjorni. (megliu prutezzione antivirus)

Tipi di guanti per a prutezzione di virus

1. Guanti lavapiatti

megliu prutezzione antivirus, prutezzione antivirus

Ancu se i guverni dichjaranu quarantine per cunfinà e famiglie in e so case, continueranu à manghjà da piatti è bocce, nò? (megliu prutezzione antivirus)

Quandu i membri di a vostra famiglia starnutiscenu o tossenu mentre manghjanu, parechji germi ponu truvà a so strada nantu à a superficia di i cultelli. Per evità chì e vostre mani entrinu in cuntattu cù stuviglii infettati, duvete pulisce a tavula è lavà i piatti purtendu guanti di piattu. (megliu prutezzione antivirus)

Oltre à impedisce di catturà i germi, sti guanti anu altri benefici. Impedisce a secchezza è u fretu di a pelle causati da u lavatu continuu, furnisce una megliu presa nantu à i piatti è pò esse conservatu cunfortu. (megliu prutezzione antivirus)

2. Guanti pet

megliu prutezzione antivirus, prutezzione antivirus

I vostri animali domestici ponu avè virus o germi in u so corpu. Se li lavate o li togliate à mani nove, ci hè una probabilità chì sti germi ponu esse trasmessi à voi, allora portate sempre guanti di pulizia per animali domestici. (megliu prutezzione antivirus)

Questi guanti ponu catturà megliu tutti i peli sciolti è i detriti in u pelu da e to mani è furniscenu ancu un bellu massaghju rilassante. Pudete ancu pettinà u pelu di u to animale cù questi guanti. (megliu prutezzione antivirus)

3. Guanti di giardinu

megliu prutezzione antivirus, prutezzione antivirus

È sì qualchissia starnutisce o sputa nantu à fangu o erba in u giardinu è u toccu senza sapella mentre fate un giardinaghju? (megliu prutezzione antivirus)

U vostru corpu porterebbe avà i microbi cuntenuti in quellu fluidu, è puderanu truvà facilmente a so strada in u vostru corpu attraversu u nasu è a bocca. (megliu prutezzione antivirus)

È provoca virali infezioni è malatie. Guanti di giardinu sò una misura efficace per evità sta situazione. Pruteghenu dinò a to manu contr'à e spine è aiutanu à scavà è furmà percorsi di sementi. (megliu prutezzione antivirus)

Ma assicuratevi di lavalli dopu l'usu. (megliu prutezzione antivirus)

Guanti di pulizia è di sbucciatura

megliu prutezzione antivirus, prutezzione antivirus

Tali guanti ponu impedisce di esse purtatore di u virus in diverse situazioni. (megliu prutezzione antivirus)

Quandu si sbuchja ligumi cum'è rape è patate (megliu prutezzione antivirus)

Quandu si strofina u mop, u tappettu o a moquette (megliu prutezzione antivirus)

Mentre si sbarrazza di schizzi di fangu seccu nantu à e scarpe (megliu prutezzione antivirus)

Quandu si sbuchja u tonu o fiocche di salmone (megliu prutezzione antivirus)

Insemi cù esse unu di i megliu gadgets di cucina, agisce cum'è una barriera contr'à e superfici purtatrici di virus (patate, rape, tappeti, scarpi, pesci) è dunque vi tene luntanu da catturalli. (megliu prutezzione antivirus)

5. Guanti di nitrile dispunibuli

megliu prutezzione antivirus, prutezzione antivirus

Siccomu sti guanti sò principalmente usati in u settore di a salute, pudete cunsiderà cum'è guanti di duttore o infermiera. U persunale di a salute li porta per evità a contaminazione incruciata trà i pazienti infettati è elli stessi. (a megliu prutezzione di virus)

Chiunque tratta u paziente in casa o in l'uspidale duverebbe sempre purtà guanti monousu. In casu di a splusione virale subita, micca solu i duttori, ma ancu altri ponu purtallu.

Ma quantunqua, a ghjente ùn deve micca toccassi cù sti guanti, altrimenti li toglie u puntu di purtalli in primu locu.

Ié, pudete disinfettà è riutilizà.

Linee di cunclusione

Allora, avete amparatu oghje nantu à un metudu efficace per prevene l'infezioni?

Semu sicuru chì l'avete fattu. Pruteggite voi è i vostri amati da i germi cù stu metudu preventivu pocu cumunu.

Inoltre, ùn vi scurdate di pin / bookmark è visitate u nostru bloggu per infurmazioni più interessanti ma originali.

Lascia un Audiolibro

Get o yanda oyna!