Viderete sempre i zitelli chì si battevanu per l'eredità, ma raramente ...

i zitelli chì si battenu

À propositu di i zitelli è i zitelli chì cumbattenu:

Biologicu, a Zitellu (plurale i zitelli) hè a umanu essendu trà e tappe di nascita e pubertà, o trà i periodu di sviluppu of infancia è pubertà. A definizione legale di Zitellu generalmente si riferisce à a minor, altrimenti cunnisciuta cum'è una persona più ghjovana chè u età di maggioranza. I zitelli sò generalmente menu menu diritti è menu rispunsabilità chè generale. Sò classificati cum'è incapaci di piglià decisioni serii, è legalmente deve esse sottu à a cura di i so genitori o di un altru caregiver rispunsevuli.

zitellu pò ancu discrive una relazione cù un genitore (per esempiu figlioli e figliole di ogni età) o, metaforicamente, an figura d'autorità, o significanu l'appartenenza à u gruppu in un clan, tribù o religione; pò ancu significà esse assai affettatu da un tempu, locu, o circustanza specifichi, cum'è in "un zitellu di a natura" o "un zitellu di l'anni Sessanta". (I zitelli chì si battenu)

Definizioni biologica, legale è suciale

Biologically, un zitellu hè una persona trà nascita è pubertà, o trà u periodu di sviluppu of infancia è pubertà. Legalmente, u terminu Zitellu pò riferite à qualcunu sottu à l'età di a maiurità o à qualchì altru limitu di età.

lu United Nations Cunvenzione à i dritti di u zitellu definisce Zitellu cum'è "un esseru umanu sottu à l'età di 18 anni, salvu sottu à u ghjustizia applicabile à u zitellu, majuranza hè ottenuta prima ". Questu hè ratificatu da 192 di 194 paesi membri. U termu Zitellu pò ancu riferite à qualchissia sottu à un altru limitu di età legalmente definitu chì ùn hè micca cunnessu à l'età di a maiurità. In Singapore, per esempiu, a Zitellu hè legalmente definitu cum'è qualcunu sottu à l'età di 14 anni sottu a "Attu di i zitelli è di i ghjovani", mentri l'età di a maiurità hè 21. In a lege di l'immigrazione di i Stati Uniti, un zitellu si riferisce à tutti quelli chì sò sottu à l'età di 21 anni.

Alcune definizioni inglesi di a parolla Zitellu include u fetu (qualchì volta chjamatu u nascitu). In parechje culture, un zitellu hè cunsideratu un adultu dopu avè sottumessu a ritu di passaghju, chì pò o micca currisponde à u tempu di pubertà.

I zitelli in generale anu menu diritti cà l'adulti è sò classificati cum'è incapaci di piglià decisioni serii, è legalmente deve esse sempre sottu a cura di un adultu rispunsevule o custodia di u zitellu, sì i so genitori divorzianu o micca. A ricunniscenza di a zitiddina cum'è un statu sfarente di l'adultu cuminciò à emerge in i seculi XVI è XVII.

A società hà cuminciatu à rilancià cù u zitellu micca cum'è un adultu in miniatura, ma cum'è una persona di un livellu più bassu di maturità chì necessitava prutezzione adulta, amore è nutrimentu. Stu cambiamentu pò esse tracciatu in pittura: In u Medievu, i zitelli eranu ritratti in l'arti cum'è adulti in miniatura senza caratteristiche di u zitellu. In u 16u seculu, l'imaghjini di i zitelli cuminciaru à acquistà un aspettu distintu di u zitellu. Da a fini di u 17u seculu in avanti, i zitelli sò stati mostrati à ghjucà cù i ghjoculi è più tardi a literatura per i zitelli hà ancu cuminciatu à sviluppà in questu tempu. (I zitelli chì si battenu)

Prima zitiddina

Prima zitiddina seguita u infancia stage è principia cù zitiddina quandu u zitellu principia à parlà o à piglià passi indipindente.[12] Mentre chì a zitiddina finisci versu l'età di 3 anni, quandu u zitellu diventa menu dipendente di l'assistenza parentale per i bisogni basi, a prima zitiddina cuntinueghja apprussimatamente finu à l'età di 7 anni. Associazione Naziunale per l'Educazione di i zitelli, a prima zitiddina include ancu a zitiddina.

In questa tappa, i zitelli amparanu per osservà, sperimentendu è cumunicà cù l'altri. L'adulti supervisenu è sustene u prucessu di sviluppu di u zitellu, chì poi purterà à l'autonomia di u zitellu. Ancu in questa tappa, un forte ligame emutivu hè creatu trà u zitellu è i fornituri di cura. I zitelli cumincianu ancu a prescola è a kindergarten à questa età: è da quì a so vita suciale. (I zitelli chì si battenu)

A zitiddina media

A zitiddina media principia versu l'età di 7 anni, circa l'età di a scola primaria. Finisce cù a pubertà (circa 12 o 13 anni), chì tipicamente marca u principiu di l'adolescenza. In questu periodu, i zitelli sviluppanu suciali è mentale. Sò in un stadiu induve facenu novi amici è acquistà novi cumpetenze, chì li permettenu di diventà più indipendenti è di rinfurzà a so individualità. Duranti a zitiddina media, i zitelli entranu in l'anni di scola, induve sò presentati cù un ambiente sfarente di quellu chì sò abituati. Stu novu paràmetru crea novi sfide è facci per i zitelli. (I zitelli chì si battenu)

À l'entrata di a scola, i disordini mentali chì normalment ùn si ne notanu micca. Parechji di sti disordini includenu: autismu, dislexia, discalculia è ADHD. Educazione specialeambienti menu restrittivirisposta à l'intervenzione e piani d'educazione individuali sò tutti i piani specializati per aiutà i zitelli cù disabilità. A zitiddina media hè u tempu quandu i zitelli cumincianu à capiscenu a rispunsabilità è cumincianu à esse furmatu da i so pari è i genitori. I travaglii è e decisioni più rispunsevuli venenu à questu tempu, è cusì u paragone suciale. Inseme à a comparazione suciale vene u ghjocu suciale. Cù u ghjocu suciale vene l'apprendimentu è l'insignamentu. Durante u ghjocu suciale, i zitelli amparanu è s'insegnanu, spessu per l'osservazione. (I zitelli chì si battenu)

Adolescence

Adolescence hè di solitu determinatu à esse trà l'iniziu di a pubertà è l'adultu legale: più currispondenu à l'adulescenza (13-19). Tuttavia, pubertà di solitu principia prima di l'adolescenza. Ancu s'è biologicu un zitellu hè un esse umanu trà e tappe di nascita e pubertà, l'adulescenza hè accettata da certi culturi cum'è una parte di a zitiddina suciale, perchè a maiò parte di l'adulescenti sò cunsiderate minori sottu a lege. (I zitelli chì si battenu)

L'iniziu di l'adolescenza porta diversi fisichi, psicologicu è cambiamenti di cumpurtamentu. A fine di l'adulescenza è l'iniziu di l'adultu varieghja per paese è per funzione, è ancu in un unicu statu-nazione o cultura pò esse diverse età à quale un individuu hè cunsideratu cum'è maturu abbastanza per esse affidatu da a sucità cù certi compiti. (I zitelli chì si battenu)

i zitelli chì si battenu
I zitelli chì ghjucanu à i ghjochi di ballò, opere d'arte romane, II seculu d.C

Sì qualchissia vi pò amassi cù tuttu u so core senza una traccia di egoistu, hè a to mamma è u babbu ! (I zitelli chì si battenu)

Ma qualchì volta hè troppu tardi per noi per capisce questu...

Capemu a so sincerità è a purità di l'amore quandu diventemu genitori, ma spessu i nostri genitori ùn stanu più cun noi per sente quantu li amemu ...

I genitori sò criaturi puri di Diu senza nunda, ma amore in i so cori.

Travaglianu ghjornu è notte, notti senza dorme è cumbattendu u più duru per dà tuttu è fà di noi quellu chì simu oghje.

Ùn hè nè virtuosu nè accettatu di preferenza à qualchi note di carta, un edifiziu di brique, o qualchì stock.

Facemu inconsciente... Ma qualchì volta u pentimentu hè troppu tardi...

Sè vo site sempre cù i vostri genitori, cunzidira chì questu hè un rigalu di Diu.

Dì li sò impurtanti per voi! (I zitelli chì si battenu)

Cumu ???

Per piacè seguite l'idee delineate quì sottu:

1. Ascolta i missaghji di i so corpi dolorosi è pruvate à rectificà:

I vostri parenti sò vechji avà è anu pruvatu cusì duru per dà una vita cunfortu, site vivu oghje.

Una casa, un bon bilanciu bancariu, vitture per cavalcà, una bona educazione è assai amore, l'avemu da ziteddu.

Cum'è zitelli, i genitori anu datu tutta a so vita per dà noi cunfortu di a vita.

Allora avà i so corpi sò debuli, magre è stanchi, è hè ora di guarì.

Visite regularmente à u duttore, assistenza cumpleta in salute è certi arnesi per aiutà à allevà u dulore, hè ciò chì duvete fà.

Dà cunsulazione à i vostri genitori cum'è avete una vita còmoda. (I zitelli chì si battenu)

2. Visitateli una volta à settimana, abbracciali per un tempu, apprezzà i so sforzi è riunite ricordi per dumani:

Sì tù è i vostri parenti sò separati per qualsiasi mutivu, elogiali per i so sforzi per rispettà a vostra privacy.

Avete da rimbursà cù un pocu di amore, cura è cumpassione.

Sè vo campate luntanu, andate à a casa di i vostri parenti almenu una volta à settimana, passanu u tempu cun elli è fate sapè quantu sò impurtanti per voi.

Dà li un rigalu o porta una cammisa cù unghji parenti. (I zitelli chì si battenu)

i zitelli chì si battenu
i zitelli chì si battenu

Li farà cuntenti di cori.

3. Ùn lite micca cun elli invece dà li rispettu chì meritanu, investite per u futuru:

I genitori è i zitelli spessu appartenenu à e diverse generazioni è per quessa spessu anu diverse visioni.

Dunque, i genitori è i zitelli discutanu tuttu u tempu.

Ùn ci hè nunda di male à avè una discussione sana, ma esse rude à i vostri genitori hè inacceptable.

Ogni volta chì avete una discussione o una discussione cù i vostri parenti, pruvate à cunvince o offre u vostru puntu di vista cun rispettu.

Ma s'è vo li pisciate senza vuluntà;

Scusate à elli cun un rigalu di scusa. (I zitelli chì si battenu)

i zitelli chì si battenu
i zitelli chì si battenu

Fendu questu, site ancu invistisce in u futuru, perchè cum'è dite "coglie ciò chì suminate" i vostri figlioli vi rispetteranu quandu avete invechjatu.

4. Cunnette u so Amore à i vostri figlioli - U so Amore hè Puru è Divinu:

I vostri genitori sò una benedizzione micca solu per voi, ma ancu per i vostri figlioli. (I zitelli chì si battenu)

I missiavi è i nipoti anu una cunnessione spiciale, è s'è vo avete statu cun missiavu per un pezzu di tempu, avete definitu in relazione.

Esse cù i nanni ùn hè micca solu divertente, sò ancu grandi maestri.

I nipoti amparanu megliu è capiscenu megliu ciò chì i so genitori li dicenu.

Dunque, aiuta sempre i vostri figlioli à cunnette cù i nanni. (I zitelli chì si battenu)

Amateli abbastanza prima ch'elli sò andati per sempre ...

Infine, tutti sapemu chì a morte hè una verità amara, ma ùn sapemu micca quandu s'avvicinarà è caccià i nostri cari. (I zitelli chì si battenu)

Dunque, pruvate d'accumulà ricordi eterni cun elli finu à chì diventenu i vostri genitori.

Un ghjornu vi mancherà di fà questu. (I zitelli chì si battenu)

Inoltre, ùn vi scurdate di pin /indirè è visitate u nostru bloggu per infurmazione più interessante ma originale. (Vodka è sucu d'uva)

Lascia un Audiolibro

Get o yanda oyna!