The Eight Below Tale of Sakhalin Husky Dogs - Mortu in a neve (Solu dui sopravvissuti)

Sakhalin Husky

À propositu di Sakhalin Husky:

lu Sakhalin Husky, also known as Karafuto Ken (樺 太 犬), hè un razza of ghjacaru anticamente adupratu cum'è cane di slitta, ma avà guasi sparita. Dapoi u 2015, ci era solu sette di sti cani in a so isula nativa di Sakhalin.

In u 2011, ci era solu dui membri di razza puri sopravviventi in a razza Giappone. U solu allevatore restante in Sakhalin, Sergey Lyubykh, situatu in u nivkh paese di Nekrasovka, hè mortu in u 2012, ma prima di a so morte hà dichjaratu chì ùn ci era più abbastanza esemplari viventi di a razza per permette a diversità genetica necessaria per cuntinuà a ripruduzzione.

Storia

Karafuto Ken si rompe cum'è Karafutu, u nome giappunese per Sakhalin è Ken, una parolla giappunese per cane; dunque, questu furnisce l'origine geografica di a razza. Sta razza hè aduprata raramente avà; dunque, pochi allevatori fermanu in Giappone.

Esploratori chì sò andati in Terra di Franz Josef, cunquistatori di u nordu di l'Alaska, è espluratori di u Polu Sud (cumpresu Robert Falcon Scott) anu usatu sti cani. Sò stati aduprati da u Red Army duranti Secunna Guerra Munniali cum'è animali di carica; ma quellu affare durò pocu dopu chì e ricerche anu dimustratu ch'elli eranu prodigiosi manghjatori di salmone, è ùn vale a pena di mantene.

I tarritorii di u Sakhalin Husky sò teorizati per esse i progenitori di u revestimentu più longu Akitas. (Sakhalin Husky)

Spidizione antartica

A rivendicazione di sta razza per a fama hè venuta da a sfortunata spedizione di ricerca giapponese in 1958 Antarctica, chì hà fattu una evacuazione d'urgenza, lascendu daretu 15 cani da slitta. I circadori credenu chì una squadra di soccorsu ghjunghjerà in pochi ghjorni, allora anu lasciatu i cani incatenati fora cù una piccula pruvista di cibu; in ogni modu, u clima hè diventatu male è a squadra ùn hè mai ghjunta à l'avampostu.

Incredibilmente, guasi un annu dopu, una nova spedizione hè ghjunta è hà scupertu chì dui di i cani, Taro è Jiro, avianu sopravvissutu è sò diventati eroi istantanei. Taro hà vultatu in Sapporo, Giappone è campava in Università di Hokkaido sinu à a so morte in u 1970, dopu ch'ellu hè statu ripienu è messu in mostra in u museu di l'università. Jiro hè mortu in l'Antartide in u 1960 per cause naturali è i so resti si trovanu à u Museu Naziunale di Scienze di u Giappone in Ueno Park.

A razza hà sviluppatu a popularità dopu a liberazione di u filmu di u 1983 Nankyoku Monogatari, nantu à Taro è Jiro. Un secondu filmu di u 2006, Ottu Sottu, hà furnitu una versione fittizia di l'occurrence, ma ùn hà micca riferitu a razza. Invece, u filmu presenta solu ottu cani: dui Malamutes d'Alaska chjamatu Buck è Ombra è sei Huskies Siberiani chjamati Max, Old Jack, Maya, Dewey, Truman è Shorty. In u 2011, TBS presenta u dramma tantu aspettatu, Nankyoku Tairiku, presentendu Kimura Takuya. Conta a storia di a Spidizioni in l'Antartide di u 1957 guidata da u Giappone è i so Sakhalin Huskies.

A razza è a spedizione sò memorizate da trè monumenti: vicinu WakkanaiHokkaido; sottu Torre di Tokyo; è vicinu Portu di Nagoya. Scultore Takeshi Ando hà cuncipitu e statue di Tokyo (hà ancu cuncipitu u rimpiazzamentu Hachiko statutu davanti à a Stazione JR Shibuya), chì sò stati rimossi, prubabilmente posti in Tokyo Istitutu Naziunale di Ricerca Polare.

A nascita di u Sakhalin Husky ùn pò micca esse puntata à una data esatta o annu. Tuttavia, sapemu chì sò originari di Sakhalin, un'isula situata in a parte più settentrionale di u Giappone (pre-1951). A metà sud di l'isula Sakhalin appartene à u Giappone, mentre chì a metà settentrionale appartene à a Russia. Quandu i Giappunesi anu persu a Siconda Guerra Mundiale, a prefettura era tandu occupata da e truppe sovietiche.

Sakhalin Husky
Sakhalin Husky farcitu chjamatu "Ghjiru»À u Museu Naziunale di Natura è ScienzeTokyo

A maiurità hè morta, certi sò scappati, solu dui sò sopravvissuti è aspittàvanu a so squadra per 11 lunghi mesi.

Tramindui anu affruntatu a negligenza, suppurtatu a fame è soffertu a lealtà, ma ùn anu mai rinunciatu à l'amore di i so pruprietari.

Senza dubbitu, Taro è Jiro anu alzatu u nome di i so cumpagni canini è emergenu cum'è a razza di cani più dumandata in u 1990.

Dopu à a fama, i direttori giappunesi è americani sò avanzati per cummemurà u sacrifiziu è u curaghju dimustratu da i cani.

Anu fattu diversi filmi.

U primu filmu era a vera storia di Nankyoku Monogatari. Nankyoku Monogatari hè un idiomu giapponese; Significheghja "Antartctic Tale" o "South Pole Story" in inglese.

L'altru filmu pruduttu da Walt Disney sottu u nome Eight Below.

Si trattava di circa ottu pacchetti di huskies sopravviventi.

In u filmu, u direttore hà adupratu huskies di razza pura per u rolu di Sakhalin Huskies.

Parechje persone eranu cunfuse dopu u filmu, ottu sei di una storia vera.

FYI, iè!

Trè filmi basati nantu à Eight Under True Story sò stati liberati finu à avà.

Ancu se i direttori anu fattu alcuni cambiamenti secondu a dumanda di scatula, a trama di a storia hè vera.

Prima di andà à leghje a vera storia completa di u Sakhalin Husky, pudete avè una visione di i cani giappunesi, Taro è Jiro, i sopravvissuti, a razza, a so origine è cume hè ghjunta à u principiu di l'estinzione.

Razza è Nome
Nome famosuSakhalin Husky 
Altri Nome (i)Karafuto-Ken, Karafuto Dog, (樺 太 犬) (in Japanese), Husky Giapponese, Cane Japanese, Cane Polar Husky
Tipu di RazzaRazza pura
RicunniscenzaNisuna ricunniscenza da alcunu club caninu, cumpresu AKC - American Kennel Club è FCI - Fédération Cynologique Internationale.
OriginiSakhalin (Isula trà u Giappone è a Russia)
Life expectancy12 - 14 anni
Caratteristiche Fisiche (Tipi di Corpu)
SizeLarge
PesoMaleDonna
77 libbre o 35 KG60 Liri o 27 KG
CoatDensa è Spessa
i culoriNegru, Biancu Crema, Russetta,
sumiglia
TemperamentuLealtà Amore Attivu Travagliu duru Amicizia⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Brainmemoria
nurmativa
Velocità di apprendimentu
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
AbbahjaruOccasionalmente o solu quandu ferite sensibilmente

Basatu nantu à i tratti sopra menzionati, Taro, Jiro è altri cumpagni eranu cani fideli cum'è dichjaratu in a storia è in i filmi.

L'Ottu Sottu a Storia Vera:

Sakhalin Husky

Era una mattina fredda di ghjennaghju durante l'Annu Geofisicu Internaziunale in u 1957, è una squadra di circadori accumpagnati da 15 cani (tutti masci) partianu per un viaghju invernale.

I cani eranu Snow Husky o Karafuto-Ken è appartenenu à a razza Sakhalin Husky.

A Spidizioni di Ricerca Antartica Giappunese o a squadra JARE anu decisu di tramutassi in Sapporo, a parte sittintriunali di u Giappone, in Syowa (Soya).

Sicondu u pianu, a squadra duvia stà quì per un annu per a ricerca. Un annu dopu, un’antra squadra di parechji circadori viaghjavanu à a Base per compie u travagliu lasciatu da a prima squadra.

I cani eranu à a Base per aiutalli cù u cane in slitta à l'avampostu siberianu.

Per a vostra infurmazione, i Huskies Polar Japanese sò furmati è assai bravi à tirà pesi è slitte. Sti cani sò assai fideli, scherzosi, amichevuli è sicuri. U solu prublema quì hè u so appetitu.

Un Karafatu Ken manghja 11 tunnellate di salmone à ghjornu. (Sakhalin Husky)

Snow Strom à nantu à a strada di Syowa:

Sakhalin Husky

Sicondu u pianu di ritornu, a squadra, 11 circadori è 15 cani avianu da viaghjà in un Icebreaker da a Base per ghjunghje in a stazione di l'Isula Ongul Est in un ghjornu.

Tuttavia, nunda hè andatu secondu u pianu cum'è una tempesta severa hà colpitu è ​​li hà lasciati bloccati nantu à u ghjacciu ...

Cù a neve peghju ghjornu à ghjornu, a squadra era oramai luntana da a Base è da a cità.

Eranu tutti in lotta è pregavanu per sopravvivere.

I cani è l'omu eranu inseme di fronte à i periculi di a vita è a mancanza di cibu, mentre chì i cumpagni Polar Husky eranu sempre famitu di manghjà Salmon.

U capimachja di a Squadra di Ricerca circava sempre di cuntattà a Base Ghiacciata Giappunese è l'autorità, ma tuttu era in vanu.

Inoltre, cum'è l'offerta alimentaria era in costante diminuzione, a Neve era diventendu più densu cù ogni mumentu chì passava.

Ùn ci era nisun segnu di sopravvivenza ma dopu un Icebreaker di a Guardia Costiera di i Stati Uniti li truvò à u Isola di Bruton. (Sakhalin Husky)

Salvata è Separazione trà i Cani Leali è i so Proprietari:

Sakhalin Husky

A squadra hè stata salvata da u Icebreaker di u Guardia costiera di i Stati Uniti, avianu riesciutu à cuntattà l'autorità giappunesi.

Un elicottero hè ghjuntu per salvà l'investigatore da a timpesta è li hà dumandatu di lascià e so cose è andà subitu.

Tuttavia, i cani ùn anu pussutu esse salvati, postu chì eranu grassi è grossi è totalizavanu 15, ùn pudianu micca mette in u Chopper.

A ghjente avia da lascià i so cumpagni canini in catene cù un stock limitatu di Salmone è à u locu pensendu chì a prossima squadra di spedizione sarebbe quì in pochi ghjorni per piglià bè cura di i huskies.

I circadori, chì si sò passati bè cù i cani, sò stati assai emotivi quandu anu dettu addiu à i capi di slitta daretu.

Tuttavia, sò stati severamente criticati per avè lasciatu animali poveri à more.

I membri di a squadra anu sempre pruvatu à ghjustificà si, ma nimu ùn pudia cunfirmà u mutivu di avè lasciatu i 15 cani fideli. (Sakhalin Husky)

Quindici cani è u so destinu in a neve:

Sakhalin Husky

Eranu un totale di quindeci cani in catene, senza manghjà abbastanza per sopravvive ancu una settimana, è senza furmazione di caccia.

Postu chì i capelli di u corpu è di a faccia di sti cani sò più spessi cum'è l'orsi pulari; cusì i Ricercatori di l'Esplurazione Giappunesi eranu più inchieti per a fame chè per u fretu.

Temianu una splusione di cannibalisimu trà i Kens.

Tuttavia, u destinu si hè rivelatu ancu più crudele per i cani quandu a discesa di u secondu gruppu à a Base hè stata sospesa.

Quindici cani, chì sò assai fideli è amatori à i so patroni malgradu a so lealtà, soffrenu è aspettanu a so morte o sopravvivenza; Hè cum'è s'ellu ùn ci hè altra opzione.

A squadra publica a lista di i cani lasciati. (Sakhalin Husky)

I nomi eranu:

nomuDenominazione in squadra
rikiCapimachja di a squadra
AncuSledder
Kuma da MonbetsuU secondu capu di a squadra
Kuma da FurenSledder (u babbu di Taro è Jiro)
pelleSledder
JakkuSledder (s'assumiglia à un cane Collie)
ShiroSledder
TaroL'eroi
GhjiruL'eroi
AkaBelligerante; prontu à piglià una lotta cù l'altri membri di u pack
PesuSledder (s'assumiglia à u cane Tervuren belga)
GoruSledder (s'assumiglia à un cane Collie)
PocuSledder
KuoSledder
MokuSledder

Ritornu di Spedizione in a Base di Syowa - Dopu 365 Ghjorni, Un Anu:

Ci hè vulsutu un annu per chì i membri di JARE (Prugramma Giappunese di Ricerca di l'Antartide) tornessinu à a Base è ripiglessinu u so travagliu di ricerca u 14 di Ghjennaghju 1959.

Questu era u tempu di scopre ciò chì accadde à i cani lasciati, è era ora per Taro è Jiro per esse eroi.

Quandu JARE ghjunse à a stazione di pulizza, anu speratu di truvà i resti di u corpu di i cani, ma per a so sorpresa solu sette sò stati trovati morti.

U gattivu destinu di Monbetsu Pochi, Kuro, Pesu è Moku's Aka, Goro, Kuma ùn hà mai permessu à i sette cani di sopravvivere.

U restu era nantu à u ghjacciu, incatenatu à colli rigalati da i so patroni.

A parte quessa, l'altri ottu cani avianu riesciutu à cambià u collu è ùn eranu micca in cima.

Durante a ricerca, nisun altru cane hè statu trovu vivu, fora di Taro è Jiro.

I più ghjovani membri di trè anni di l'armata husky sò stati scuperti intornu à a basa.

U restu di i sei ùn sò mai stati trovi. Riki, Anko, Kuma, Deri, Jakku, Shiro eranu trà alcuni di i tesori chì avianu lasciatu i so maestri.

Chì s'hè passatu accantu à a vera storia di l'ottu cani sopravvissuti? (Sakhalin Husky)

Taro è Jiro the Star Canines è Eroi Tradiziunali di u Giappone:

Sakhalin Husky

Quandu e nutizie di a sopravvivenza è di a scuperta di Jiro è Taro toccanu i canali di notizie, ogni giapponese è inglese era impaziente di truvà un allevatore è di aduttà un cane Karafuto. (Sakhalin Husky)

In u 1990 a dumanda era assai alta.

I fratelli di i cani eroi eranu i figlioli di Kuma. Kuma facia ancu parte di una squadra di ricerca cun un cane husky giappunese da u puntu Furen di l'Antartide.

Era un razza pura è unu di l'ottu chì hà sopravvissutu è caratteru di u Ottu Sottu film di storia vera.

Ma Kuma hè sparitu è ​​nimu ùn sà induve hè andatu cù l'altri cinque cani. Malgradu esse in traccia di sparì, Taro è Jiro campanu sempre in core. (Sakhalin Husky)

Alcuni fatti interessanti:

Sakhalin Husky

Quandu a squadra giappunese hà raghjuntu a basa, anu trovu dui cani Jiro è Taro chì giravanu intornu à a basa. (Sakhalin Husky)

Ancu se i fratelli canini sò vivi; ma a so salute parlava di e so tragedia di sopravvivenza.

A squadra hà dettu à i canali fatti eccitanti nantu à i cani:

  • I Fratelli Taro è Jiro ùn anu mai lasciatu a basa è aspettavanu chì u so amicu umanu riturnessi, ancu s'elli ùn sapianu micca s'elli torneranu.
  • I figlioli di Kuma anu amparatu à caccia pinguini è foche per riempie i so stomacu è sopravvivere.
  • Sò sopravvissuti senza assistenza umana per quasi un annu.
  • Cum'è a squadra JARE ùn hà truvatu alcun segnu di cannibalismu, ùn anu mai manghjatu u restu di u so amicu mortu.

Jiro hà continuatu à travaglià cù a squadra per circa un annu è hè mortu in u 1960. (Sakhalin Husky)

Prima di a so morte, cum'è capimachja di a so squadra, hà trascinatu un cane in slitta in l'avampostu siberianu è li hà servutu finu à a fine.

A causa di a morte di Jiro era naturale. U corpu di Jiro hè statu imbalsamatu à u Museu Naziunale di a Natura è di a Scienza. (Sakhalin Husky)

Sakhalin Husky

Taro, a so salute ùn li permette più di travaglià. Dunque, hè ghjuntu in a so cità nativa in Sapporo è si hè ripusatu à l'Università Hokkaido di Tokyo finu à u 1970, quandu hè finalmente mortu. (Sakhalin Husky)

U corpu di questu eroe hè ancu visualizatu per memoria in u Museu di i Tesori Naziunali di l'Università Hokkaido.

Se andate in Giappone, andate à l'Università Hokkaido in Sapporo è dumandate induve hè u giardinu Botanicu, u corpu di Taro hè quì. (Sakhalin Husky)

Sakhalin Husky

I cani, di i quali 8 sò sopravvissuti è 7 anu sacrificatu a so vita, i so monumenti sò spargugliati in tuttu u Giappone, parlanu di u curaghju è di u sacrifiziu aspettatu.

JSPCA, A Società Giappunese per a Prevenzione di a Crudeltà annantu à l'Animali, hà pagatu u primu tributu, in u 1959, quandu Jiro è Taro, sò stati trove è sempre vivi. (Sakhalin Husky)

Dove Cumprà Polar Husky Puppy - Sakhalin Husky in Vendita?

A razza Sakhalin Husky hè in traccia di sparì, ancu s'ellu hè assai pupulare è circata in Internet.

Sicondu e fonti, finu à u 2011, solu dui razza pura di a razza Sakhalin Husky sò stati in u mondu.

Dunque, se avete bisognu di cumprà un cane o cucciolo Sakhalin Husky, pudete truvà un cane husky ibridu o un husky di razza pura.

Raccomandatu perchè se paragunemu Sakhalin Husky VS Siberian Husky, ùn ci hè micca molta differenza diversa da a faccia di Kurafato ken.

Sembra più un orsu polare, in listessu tempu u cane siberianu pare un lupu.

U prezzu di u mercatu di u cane varierà secondu a dispunibilità è a purezza di a so razza. (Sakhalin Husky)

Bottom Line:

Tutti i cani sò unichi è amanu i so patroni più cà a vita è l'ossigenu.

Micca solu i cani Sakhalin si sò sacrificati per l'amore ch'elli avianu per l'omu, ma ci ne hè assai di più, cumpresu Hachiko, u cane di razza Akita, è Laika, un mischju à esse u primu cane à andà in u spaziu.

A ghjente dumanda spessu chì razza era Laika; a risposta hè scunnisciuta, alcune persone l'anu dichjarata una razza pura di Russia mentre d'altri pensanu chì era mischju o mutt. Eppuru, hà aiutatu l'omu in a so manera unica.

Finu chì hè un cane, mostra chì ùn duvete micca preoccupassi per a razza perchè ùn importa ciò chì, ùn ti lascerà mai solu quandu ci vole. (Sakhalin Husky)

Inoltre, ùn vi scurdate di pin / bookmark è visitate u nostru bloggu per infurmazioni più interessanti ma originali.

Lascia un Audiolibro

Get o yanda oyna!